10 populiariausių svorio metimo klaidų

10 populiariausių svorio metimo klaidų

Jis tikina, kad daugelis mesdami svorį vadovaujasi netinkamomis taisyklėmis ir išvardija penkias dažniausiai pasitaikančias klaidas.

Kartais jis tampa toks didelis, kad ateina akimirka, kai suprantate, jog kūno matmenys jūsų nebetenkina, o turimas garderobas per ankštas. Griebiatės dietos, keičiate mitybą, atsisakote nesveikų maisto produktų. Svoris nekrinta.

Taigi, mažiau valgyti ir daugiau judėti.

Nesuprantate kodėl ir puolate į neviltį. Bet ar jūs tikrai viską darote tinkamai, kad jūsų svoris kristų?

10 populiariausių svorio metimo klaidų

Kai sveriamės ir pastebime, kad auga svoris, daugelis galvoja, kad taip yra dėl to, kad užauga daugiau riebalų. Bet jei sutvarkėte mitybą ir judate daugiau, o svoris nekrenta, gali būti, kad tiesiog užsiauginote raumenų, kurie yra sunkesni nei riebalai. Unikauskas, ir yra pirmoji iš dažniausiai daromų svorio metimo klaidų.

  • Riebalų deginimo argos
  • Kaip numesti svorio? kg per 15 min dėka šio triuko - ar-salonas.lt
  • Kodėl niekaip nepavyksta numesti svorio?
  • Tnt riebalų degintojų šalutinis poveikis
  • 47 metai ir negali numesti svorio
  • Penkios svorio metimo klaidos

Pasak gydytojo, reikia atsižvelgti ne į svorį, o į apimtis ir jas matuoti. Kai mažėja riebalų kiekis, liemens apimtis mažėja. Antra daroma klaida — kalorijų skaičiavimas.

Pranešti klaidą

Taip, jos gerai, kai reikia paskaičiuoti energetinę vertę. Susidaro įspūdis, kad kalorijos svarbiau nei pats maistas, kurį suvalgote. Palyginkime mėsą su vaisiais — mėsa yra baltymų ir riebalų šaltinis, o sakykime, obuolyje — didžiulis kiekis cukraus fruktozės.

ką reikėtų valgyti norint sudeginti riebalus turėtų numesti svorio prieš pilvo pūtimą

Svarbu rinktis produktus, kuriuos valgome, priduria A. Nesvarbu, kad jų kalorijų kiekis — toks pat, tačiau produktai skirtingai veikia mūsų svorį. Reklama Trečia klaida — valgyti per daug riešutų, sako profesorius.

Nepavyksta numesti svorio? Ekspertė atskleidė 5 klaidas

Kaip atskirti, kad jau pradėjome deginti savo organizmo 10 populiariausių svorio metimo klaidų Atkreipti dėmesį į šlapimo kvapą — pradžioje jis įgyja acetono priekvapį. Ketvirtoji klaida — saiko neturėjimas.

10 populiariausių svorio metimo klaidų 4 savaitės norint numesti riebalus

Riebalai yra cukraus atsargos bado atveju, todėl be cukraus bado riebalai nedeginami. Jeigu jūs organizmui neduosite cukraus, jis turės deginti riebalus.

Nuorodos kopijavimas

Kaip galiu lengvai numesti svorio metabolizmas lėtas, mažas angliavandenių kiekis maiste gali būti per didelis — net sumažinus jų kiekį, vis tiek bus per daug. Jei jūsų medžiagų apykaita lėta, saldainis, sulčių stiklinė ar bet koks kitas cukrus gali sustabdyti riebalų deginimą nuo 24 iki 48 val.

Reklama Anot jo, reikėtų valgyti daugiau daržovių, kuriuose daug vitaminų, mineralų, skaidulų. Daržovių norma parai — apie gramų.

10 populiariausių svorio metimo klaidų super junior svorio metimas

Penktoji svorio metimo klaida, tikina A. Žinokite, kad kartais antsvoris — tai tik ledkalnio viršūnė.

10 populiariausių svorio metimo klaidų

Po antsvoriu slepiasi miego problemos, sutrikusi hormonų veikla, virškinimo problemos, energijos trūkumas, bloga nuotaika. Reikia mesti svorį ne tam, kad gražiau atrodytume, o tam, kad būtume sveikesni. Turinio naudojimo taisyklės. Tavo komentaras.

Galbūt jus domina