Žarnyno mikrobų riebalų nuostoliai

Mikrobų pavojus: kaip gyventi, kai turite svečių - DELFI Gyvenimas

Be to, priduria jis, vartojant netinkančius produktus sugriauta žarnyno mikrobioma tampa daugybės negalavimų priežastimi.

Mikrobų pavojus: kaip gyventi, kai turite svečių

Unikauskas ir priduria, kad nuo to, kas vyksta žarnyne priklauso šiandienos savijauta ir rytojaus sveikata. Kitas svarbus dalykas — mikroorganizmai.

kaip numesti visus riebalų perteklius

Žarnyne gyvenančių padarėlių įvairovė įspūdinga: tyrimai rodo, kad jų ten — per rūšių, o kiekvieno žmogaus mikroorganizmų mišinys — toks pat unikalus kaip pirštų antspaudai.

Vienam žmogaus genui tenka bakterijų genų. Mes jiems parūpiname maisto, gyvenamąją vietą ir judėjimo priemones, o jie mums padeda suvirškinti ir absorbuoti tai, ką suvalgome, gamina vitaminus bei hormonus, neutralizuoja toksinus, treniruoja imuninę sistemą.

Nutukimo, susijęs su žarnyno mikroorganizmų?

Unikausko, nesirūpinant žarnynu ir mityba, gali atsirasti įvairių negalavimų. Apie tai, žarnyno mikrobų riebalų nuostoliai pažeista žarnyno žarnyno mikrobų riebalų nuostoliai, gali įspėti nutukimas, diabetas, alergijos, autoimuninės ligos, depresija, nuovargis, nuotaikų kaita, pilvo skausmai, širdies ligos, astma ir kiti požymiai. Kiekvienam žarnyno mikrobų riebalų nuostoliai jų priskiriamos skirtingos charakteristikos ir sprendimo būdai. Žarnynas negali kai kurių maisto skaidulų paversti į butiro rūgštį, kuri padeda pajusti sotumą bei saugo žarnų gleivinę ir gydo uždegimą.

tbc numesti svorio yra pb gerai svorio

Visada alkanų žmonių žarnynas negamina tam tikrų cheminių medžiagų, kurios padeda patogiai jaustis. Gydytojo patarimas: Įtraukite į kiekvieną patiekalą produktų, turinčių inulino.

Mikrobų pavojus: kaip gyventi, kai turite svečių - DELFI Gyvenimas

Inulinas — nevirškinamos skaidulos. Jos tampa gerųjų bakterijų gyvenimo ir maitinimosi terpe. Gerosioms bakterijoms reikia skaidulų.

žarnyno mikrobų riebalų nuostoliai petite moterų riebalų nuostoliai

Jos paverčia skaidulas trumpos grandinės riebalų rūgštimis, o šios padeda mums jaustis sotiems. Geriausi produktai — avižos, porai, česnakai, baltosios pupelės. Jei vartojame daug greitojo, perdirbto maisto, žarnyne įsivyraus blogosios bakterijos.

Nuotrauka: "Matton" nuotr. Agnė Kriščiukaitytė, Iliustruotasis mokslas Mokslininkai atrado, kad viso pasaulio gyventojus pagal jų žarnyno bakterijas galima suskirstyti į tris žarnyno tipus. Skirtingos bakterijos nevienodai veikia mūsų virškinimą, medžiagų apykaitą ir imuninę sistemą. Todėl jūsų vidurių tipas gali turėti didelės įtakos jūsų sveikatai.

Blogėja maisto medžiagų pasisavinimas, mažėja vitaminų ir hormonų, prasideda žarnyno uždegimai, trūksta riebalų rūgščių. Gydytojo patarimas: Gardinkite kiekvieną patiekalą prieskoniu, turinčiu polifenolių. Polifenoliai padeda maistą paversti prebiotiku, kuriuo maitinasi gerosios bakterijos.

Bakterijos — sveikatos garantas. Geriausi produktai —cinamonas, kmynai, aitriosios paprikos, petražolės, ciberžolė, paprikų milteliai.

Žmonės kūdikiai turi daug karščio rudųjų riebalų, kad apsaugotų juos nuo itin šalčio, ir mokslininkai neseniai atrado, kad suaugusieji žmonės taip pat išlaiko rudųjų riebalų sandėlius, daugiausia susidedančius iš smulkių riebalų. Šalto poveikio arba fizinio krūvio metu gali būti skatinamas smėlio riebalų susidarymas, taip deginant saugomas kalorijas ir apsaugant žinduolius nuo hipotermijos, nutukimo ir medžiagų apykaitos problemų.

Jie nėra visiškai suvirškinami, prasideda puvimas, išsiskiria daug metano dujų. Pastarosios ardo B grupės vitaminus.

Mokslininkai išmokė E. coli žarnyno lazdelę sintetinti dyzeliną

Padidėjus blogųjų bakterijų kiekiui, dujų kvapas prastėja. Gydytojo patarimas: Pakeiskite gyvulinius baltymus į augalinius. Tokiu būdu gausite baltymus kartu su skaidulomis.

Mirtis prasideda storojoje žarnoje.

Nepamirškite, kad paros baltymų kiekis turi būti ribotas. Geriausi produktai — lęšiai, baltosios pupelės, ispaninių šalavijų sėklos. Verta skaityti!

Galbūt jus domina