Avižos, kad netektų riebalų

avižos, kad netektų riebalų

Kaip riebalai sudegina kūną virtuvė: vienas produktas, o išgyventi padės visą savaitę Patiekalai su avižomis Autorius: Ji Tikėtina, kad jūsų spintelėje yra ingredientas, avižos pagalba galite pasigaminti patiekalus visai savaitei — tiek gardžius desertus, tiek ir maistingus pietus.

Ir tas avižos — tai avižos. Maisto tinklaraštininkė Gabrielė Žutautaitė teigia, kad avižos nepelnytai priskiriamos tik pusryčiams ir košėms. Iš tiesų tai vienas universaliausių, maistingiausių ir pigiausių maisto produktų, kurio pagalba susikursite kone visos savaitės meniu. Avižos, priešingai nei kiti Lietuvoje populiarūs grūdai, puikiai dera tiek sūriuose patiekaluose, tiek užkandžiuose, tiek desertuose, todėl yra bene universaliausias maisto produktas.

Tačiau avižos eksperimento dėka sužinojau ne tik kad netektų riebalų patiekalų ir skonių, bet ir kitų avižų privalumų.

Kaip valgyti avižinius dribsnius, kurie nėra papildomi

Pavyzdžiui, avižose yra daugiau baltymų bei gerųjų riebalų nei daugumoje kitų grūdų. Avižų universalumas stebina — jas renkasi ir augalinę mitybą propaguojantys, ir profesionalūs sportininkai, net ir netoleruojantys glitimo.

Paprasčiausias ir mažiausiai varginantis būdas palengvėti ir išvalyti organizmą Liesėjimas Gražina Vasiliauskienė Alfa. Pasirinkite vieną iškrovos dieną per savaitę. Tą dieną valgykite tik košes, vaisius ir daržoves.

Dėl itin gausaus naudingųjų medžiagų kiekio, avižos vadinamos vienu maistingiausių produktų pasaulyje, jos priskiriamos net funkcinio maisto kategorijai. Avižiniuose kad netektų riebalų gausu geležies, B grupės vitaminų, kalcio, avižos maistinių skaidulų. Jie padės atrasti naujų būdų, kaip iš vieno ingrediento susikurti skirtingus patiekalus ir užkandžius.

Burokėlių humuso ar kitos turimos užtepėlės pagardinimui. Išilgai supjaustykite morkas ir jas apskrudinkite keptuvėje.

avižos, kad netektų riebalų

Puode, tirpintame svieste, trumpai pakepkite dribsnius, o tuomet išvirkite juos sultinyje. Uždenkite dangčiu.

Apie valgymo laiką prieš treniruotę ir po jos

Tuo metu keptuvėje įkaitinkite aliejų, įmuškite kiaušinį. Kepkite kad netektų riebalų, kol kiaušinio baltymas iškepa, o trynys lieka skystas.

Serviruokite dubenį: išklokite avižinius dribsnius, kraštuose dėliokite daržoves, per vidurį dėkite keptą kiaušinį ir gerą šaukštą burokėlių humuso ar kitos užtepėlės.

Raminta Bogušienė

Daržoves pabarstykite druska, pipirais ir apšlakstykite citrinos sultimis. Gardinkite mėgstamomis sėklomis ar daigais. Įkaitinkite orkaitę iki laipsnių. Nusunkite avinžirnius, skystį pasiilkite — jo prireiks. Smulkintuve susmulkinkite avižinius dribsnius, supilkite pusę stiklinės nusunkto skysčio, avižos likusius ingredientus ir sutrinkite iki vientisos masės.

avižos, kad netektų riebalų

Rankomis formuokite paplotėlius, avižos apvoliokite džiūvėsėliuose. Paplotėlius dėkite ant kepimo popieriumi išklotos ir aliejumi pateptos avižos ir kepkite minučių, kol gražiai apskrus. Paplotėlius taip pat galite patiekti kaip priedą šalia mėgstamų šviežių ar marinuotų salotų. Maistinga vakarienė: avižų ir avinžirnių paplotėliai Imunitetą stiprinantys pusryčiai: kokosinis kokteilis su avižomis Jums kad netektų riebalų banano, 1 v.

Karantino virtuvė: vienas produktas, o išgyventi padės visą savaitę

Visus ingredientus suplakite elektriniu plaktuvu. Išplaktą kokteilį apibarstykite dar šiek tiek ciberžolės miltelių, gardinkite mėgstamais smulkintais riešutais. Imunitetą stiprinantys pusryčiai: kokosinis kokteilis su avižomis Energijos suteikiantis užkandis: avižinių dribsnių rutuliukai Jums reikės: 1 stiklinės viso grūdo avižinių dribsnių, pusės stiklinės riešutų sviesto, ketvirtadalio stiklinės 4 v.

  • Košė, kuri padės sulieknėti ir stebuklingai pagerins sveikatą
  • Kaip numesti svorio ant užpakalio
  • Geras svorio metimo grafikas
  • Kepimo procesas yra labai paprastas.
  • Avižinių dribsnių veislės ir jų poveikis organizmui - Grūdai
  • Naudingiausios košės jūsų grožiui ir sveikatai: 5 receptai   5 Atsiųstame pranešime mitybos specialistė Indrė Trusovė ir maisto tinklaraščio autorė Kristina Pišniukaitė atskleidžia, kaip košės gali padėti sumažinti nesveiko užkandžiavimo norą ir palaikyti reikiamą energijos balansą šaltuoju metu.

Į dubenį sudėkite visus ingredientus ir gerai išmaišykite iki vientisos masės. Masę pusvalandžiui įdėkite į šaldytuvą — taip lengviau formuosis rutuliukai. Iš atvėsusios masės formuokite norimo dydžio rutuliukus. Juos galite apvolioti kokosų drožlėse.

avižos, kad netektų riebalų mopsas svorio netekimas

Suformuotus rutuliukus laikykite šaldytuve iki savaitės. Susmulkinkite viso grūdo avižinius dribsnius.

7 receptai avižiniai sausainiai be cukraus ir miltų

Ištirpinkite sviestą. Dubenyje sumaišykite dribsnius, kvietinius miltus, cukrų, dosnų žiupsnį druskos.

Posted at h in Maisto produktaiNaujienos by kad netektų riebalų Kas gali būti patogiau nei sausi pusryčiai, nereikia nei virti, tiesiog įsidedi ir valgai. Juk šiais, masinio judėjimo, laikais būtent to ir reikia — greito maisto, o jei jis dar įvardinamas kaip sveikas, tai nušaunami du zuikiai iš karto. Reklaminiai triukai nukreipti siekiant įrodyti mums, kad neturime laiko patys gaminti maisto ir šis produktas idealus, nes dar praturtintas vitaminais. Bet iš tiesų, ar tai sveikatai palanku?

Po truputį pilkite tirpintą sviestą ir maišykite masę. Ją gerai suslėkite kepimo inde, išklotame kepimo popieriumi.

Paprasčiausias ir mažiausiai varginantis būdas palengvėti ir išvalyti organizmą

Kepkite apie minučių, kol masė išsausės. Paruoškite trupininį sluoksnį. Dubenyje gerai išmaišykite ingredientus. Juos palengva apliekite sviestu ir maišykite rankomis, kol masė primins drėgną smėlį. Iškepus pirmam sluoksniui, jį ištraukite iš orkaitės. Tolygiai paskirstykite džemą.

Karantino virtuvė: vienas produktas, o išgyventi padės visą savaitę | Jilt

Viską gausiai pabarstykite trupiniais. Kepkite orkaitėje minučių, kol viršutinis sluoksnis gražiai paruduos. Iškeptam pyragui leiskite kiek atvėsti ir tik tada pjaustykite.

Galbūt jus domina