D trim lieknėjimas. Stebuklinga lieknėjimo piliulė neegzistuoja – įdėkite pastangų

Lieknėjame be dietų: 8 pagrindinės taisyklės

Kidman dailių kūno linijų paslaptis: ypatinga dieta   25 Iš pradžių be to apsieiti neįmanoma, nes tik taip galėsite lengviau suprasti, kaip reikia koreguoti savo mitybą. Pirmas ir svarbiausias žingsnis — suskaičiuoti savo paros kalorijų normą.

Kaip tai padaryti, aiškina dietologė iš Australijos Aleksandra Burdakova, dirbanti Karalienės Elžbietos ligoninėje. Pavyzdžiui, jeigu moteris sveria 60 kilogramų ir dažniausiai sėdi, jos svoriui išlaikyti per parą pakanka kalorijų. Kad svoris mažėtų, kalorijų kiekį reikia sumažinti procentų. Kitaip tariant, d trim lieknėjimas moteris lieknėti pradės per dieną suvartodama ne daugiau kaip kalorijų.

Lieknėjame be dietų: 8 pagrindinės taisyklės

Kartelę leisti dar žemiau tikrai neverta, nes tai baigtųsi medžiagų apykaitos sulėtėjimu. Antroji taisyklė: pereikite prie suskaidytos mitybos Per d trim lieknėjimas valgykite penkis-šešis kartus, taip sumažinsite skrandžio apimtį, paspartinsite medžiagų apykaitą, kontroliuosite savo apetitą. Visa tai leis jums pasiekti rezultatą — imsite lieknėti. Dietologai pataria valgyti kas tris-keturias valandas, kad pagrindinis kalorijų kiekis būtų gaunamas iki šeštos ar septintos vakaro.

Labai svarbus ir porcijų dydis. Per pagrindinius valgymus dietologai rekomenduoja suvalgyti ne daugiau kaip gramų maisto arba kalorijųo užkandžiaujant — maždaug gramų arba kalorijų.

Pavyzdžiui, per pietus tai gali būti delno dydžio gyvūninių baltymų porcija, po d trim lieknėjimas virtų d trim lieknėjimas ir daržovių salotų.

d trim lieknėjimas daro, jei degina riebalus

Užkandžiams tiks 30 d trim lieknėjimas riešutų arba vaisius su viena jogurto porcija. Trečioji taisyklė: stebėkite angliavandenius Lieknėti be dietų padės ir teisingas santykis su angliavandeniais.

Ypatingos svarbos vitaminas D3 | ar-salonas.lt

Sudėtingus angliavandenius grūdus ir krakmolingas daržoves mūsų organizmas įsisavina per tris valandas, būtent tiek laiko mes ir jaučiamės sotūs. Todėl dietologai pataria juos vartoti pirmoje dienos pusėje. Figūrai saugi dozė — porcija d trim lieknėjimas pusryčiams, krakmolingos daržovės pietums ir pora duoniukų vakarienei.

  • Pakuotėje kapsulių vitamino D3.
  • maisto papildai svorio prekių kainos nuo € (79) | puslapis 4 | Kainalt
  • Nieko keisto, darbai, gyvenimo tempas toks, kad surasti nors 10 minučių pertraukai pavalgyti kartais tikrai didelė užduotis.

Paprastuosius angliavandenius, kurių gausu saldumynuose, kepiniuose ir kai kuriuose vaisiuose, organizmas lengvai suskaido, staigiai pakyla cukraus kiekis kraujyje, o energija esame aprūpinti vidutiniškai valandai ar pusantros.

Todėl paprastųjų angliavandenių vartojimą svorio netekimas 21 d trim lieknėjimas moteris pataria sumažinti iki dviejų porcijų uogų ir vaisių per dieną, juos valgant per pusryčius ir vieno užkandžiavimo metu.

O štai apie bandeles, vaflius ir kremais perteptus tortus jei ir neteks visiškai pamiršti, tai bent jau jiems d trim lieknėjimas šventinių patiekalų statusą — tikrai teks. Tai reiškia, kad juos galėsite valgyti ne dažniau kaip du ar tris kartus per mėnesį. Ketvirtoji taisyklė: baltymų produktus valgykite kartus per dieną Amino rūgštys, kurių gausu baltymų produktuose, yra statybinė medžiaga mūsų raumenims ir vidaus organams. Be to, suvartodami baltymų paros normą, kurią sudaro gramai šios maistinės medžiagos kilogramui svorio, mes stimuliuojame medžiagų apykaitą.

Prenumeruokite naujienlaiškį

Burdakova ir priduria, kad tai gali būti ir gyvūniniai baltymai, ir augaliniai, ir pieno baltymai. Penktoji taisyklė: teisingai ruoškite maistą Tiems, kurie susiruošė lieknėti be dietų, ekspertai pataria neskubėti stipriai termiškai apdoroti daržovių bei visiškai pamiršti, kad egzistuoja keptuvės.

Vertėtų peržiūrėti ir pamėgtų salotų receptus. Dar naudingiau daržoves gardinti citrinų sultimis, sojų padažu ar neriebiu jogurtu. Šeštoji taisyklė: valgykite daugiau daržovių Daržovėse gausu vitaminų ir ląstelienos, kuri virškinimui labai padeda.

DVC 6010 Calibration on a Caldera Engineering Control Valve

Ypač tai pasakytina apie špinatus, šparagines pupeles, brokolius, žaliuosius žirnelius ir kopūstus. O žaliose daržovėse esantis kalis normalizuoja druskų pusiausvyrą organizme bei padeda kovoti d trim lieknėjimas šlakais ir celiulitu, kas taip pat svarbu lieknėjant be dietų.

Kalbant apie paros normą, d trim lieknėjimas dieną reiktų suvalgyti tris-keturias porcijas šviežių daržovių.

d trim lieknėjimas

Dietologai pataria pereiti prie šios taisyklės pamažu, kad neišprovokuotumėte virškinimo sistemos problemų. Septintoji taisyklė: neatsisakykite pusryčių Taisyklingi pusryčiai ilgam jus aprūpins energija ir apsaugos nuo persivalgymo. Nereikia pradėti d trim lieknėjimas nuo paprastųjų angliavandenių, nes jie greitai įsisavinami ir jau po pusvalandžio jūs ir vėl norėsite suvalgyti kažką saldaus.

Idealūs pusryčiai — sudėtingi angliavandeniai, pavyzdžiui, košė su uogomis. Jie iš lėto didina cukraus lygį kraujyje ir pasiunčia smegenims signalą apie pasisotinimą.

Spausdinti Stebuklinga lieknėjimo piliulė neegzistuoja — įdėkite pastangų Shutterstock nuotr. JAV mokslininkė ir dietologė Melinda Manore, ištyrusi šimtus lieknėjimui skirtų papildų, teigia, kad nėra jokių svarių įrodymų, kad bent vienas maisto papildas turėtų įtakos sulieknėjimui. Priešingai - dauguma jų turi sveikatai žalingą poveikį.

O porcija baltymų pavyzdžiui, varškės paspartina metabolizmą ir aprūpina raumenis amino rūgštimis. Aštuntoji taisyklė: išsimiegokite Jeigu norite lieknėti be dietų, ekspertai rekomenduoja per parą miegoti ne mažiau kaip septynias ar aštuonias valandas.

Be to sutrinka už sotumo pajautimą bei riebalų išskaidymą atsakingų d trim lieknėjimas pusiausvyra, kas galiausiai gali baigtis nutukimu. Dienos mitybos plano pavyzdys Ekspertai sudarė mitybos planą, kuris gali tapti trokštančių lieknėti be dietų raciono pagrindu. Pusryčiai: sudėtingi angliavandeniai ir baltymų produktai.

Pavyzdžiui: vandenyje virta avižų košė, sauja riešutų, 2 šaukštai uogų arba pora gabalėlių vaisių, gramų varškės ar jogurto su cinamonu iki 5 procentų arba du kiaušiniai, arbata arba kava. Priešpiečiai: vaisiai ar daržovės. Pavyzdžiui, gramų vaisių ar daržovių salotų su jogurto padažu, pora duoniukų. Pietūs: sudėtingi angliavandeniai, gyvūniniai baltymai, ląsteliena. Pavyzdžiui, sriuba iš neriebaus ar daržovių d trim lieknėjimas, mėsa ar paukštiena, kruopos, alyvuogių aliejumi pagardintos daržovių salotos.

Pavyzdžiui, sauja riešutų, džiovintų vaisių ar gramų morkų ir avokadų salotų. Vakarienė: gyvūniniai baltymai su daržovėmis. Pavyzdžiui, troškintos daržovės, žuvis, daržovių salotos, užpiltos alyvuogių aliejumi ir lašeliu balzaminio acto.

prarasti 5 kg riebalų per 3 savaites

Prieš miegą: neriebūs rūgštaus pieno produktai. Pavyzdžiui, stiklinė kefyro ar natūralaus d trim lieknėjimas. Nuorodos kopijavimas Lieknėjame be dietų: 8 pagrindinės taisyklės Nuoroda nukopijuota Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.

Galbūt jus domina