Jautienos trūkčiojantys riebalai

Žalinga ar ne: profesorius pateikia visą tiesą apie geruosius ir bloguosius riebalus

Nuomonę apie polinesočiųjų aliejų naudą sveikatai, palyginti su sočiaisiais riebalais, tokiais kaip sviestas, jautienos riebalai, taukai ir netgi kokosų aliejuslemia atliktų tyrimų kokybė, jų apimtis ir trukmė.

Riebalai mums reikalingesni nei manome

Kalbant apie naudą sveikatai, svarbu ir tai, koks maistas valgomas apribojus suvartojamą sočiųjų riebalų kiekį. Taigi prieš pasiduodami pagundai manyti, kad galite valgyti gerai apskrudusių kepsnių, kiaulienos šonkaulių ir nenugriebto pieno produktų, kiek tik geidžiate, verčiau susipažinkite su literatūros apie maistinius riebalus apžvalgos išvadomis ši apžvalga jautienos trūkčiojantys riebalai komerciniu požiūriu neutrali ir, ko gero, išsamiausia iš visų paskelbtų apžvalgų.

Jos pateikiamos Amerikos širdies asociacijai skirtame rekomendaciniame dokumente, kurį praėjusių metų birželį išleido ekspertų grupė, vadovaujama Harvardo T. Chano visuomenės sveikatos mokyklos širdies ir kraujagyslių ligų prevencijos profesoriaus dr.

Žalinga ar ne: profesorius pateikia visą tiesą apie geruosius ir bloguosius riebalus

Franko M. Šis dokumentas padeda suprasti, kodėl ne vieną dešimtmetį trunkanti kampanija, kuria siekiama iš amerikiečių vartojamo maisto pašalinti gyvūninius riebalus ir taip pažaboti širdies ir kraujagyslių ligas, nėra tokia sėkminga, kaip tikėtasi, ir kodėl ji yra siejama su viršsvorio problema ir antro tipo diabeto epidemija.

jautienos trūkčiojantys riebalai

Tyrimų išvados Dažniausiai sumažinę kurios nors maisto medžiagos kiekį žmonės vietoj jos pradeda vartoti kažką kitą, kad gautų pakankamą kiekį kalorijų. Deja, labai dažnai sočiųjų riebalų ir apskritai riebalų atsisakymas nuveda prie rafinuotų angliavandenių ir cukraus — dėl susiklosčiusio užkandžiavimo reiškinio riebalų vengiantys asmenys suvalgo per daug kaloringų, tačiau nemaistingų maisto produktų.

Mūsų draugai

Kita vertus, iš dr. Sackso ekspertų grupės parengtos keturių, jų manymu, svarbiausių XX amžiaus 7-ajame dešimtmetyje atliktų bandymų rezultatų suvestinės matyti, kad asmenims, vartojusiems mažiau sočiųjų riebalų ir vietoj jų pasirinkusiems aliejų, jautienos trūkčiojantys riebalai gausu polinesočiųjų riebalų, o geriausia — transriebalų visai neturintį sojų aliejų, koronarinės širdies ligos rizika sumažėjo 29 proc.

Panašus rezultatas pasiektas vartojus cholesterolio kiekį kraujyje mažinančius vaistus. Vėlesniuose tyrimuose didžiausią įtaką rezultatams darė tai, kokius maisto produktus tyrimo dalyviai vartojo vietoj sočiųjų ir kitų riebalų. Pavyzdžiui, iš tyrimo, kuriame dalyvavo širdies smūgį patyrę britai vyrai, rezultatų matyti, kad, šiems asmenims pradėjus vartoti neriebų, daug angliavandenių turintį maistą, jautienos trūkčiojantys riebalai lygis sumažėjo vos 5 proc.

ar riebalų degintojai gali turėti šalutinį poveikį

Slyvų riebalų degintojas jie vartojo daugiausia rafinuotus angliavandenius, neskaidulingus miltus ir cukrų, o šie produktai didina svorį ir kelia riziką susirgti diabetu.

Antsvoris ir diabetas — du pagrindiniai koronarinės širdies ligos rizikos veiksniai.

  • Kofeino vaidmuo svorio metimo metu
  • „Bresaola“ - itališka jautienos trūkčiojimas: receptas, kalorijos, kaina - Italijoje
  • Perimenopauzė ir bandymas numesti svorio
  • Vartotojų pranešimai apie geriausias svorio metimo programas
  • Visgi, norint išsirinkti išties gerą ir kokybišką produktą, būtina turėti tam tikrų žinių.
  • Šiame numeryje Kauno miesto savivaldybės Visuomenės sveikatos biuro specialistė Justina Satkevičiūtė pateiks naudingos informacijos apie mėgstamiausius lietuvių produktus — pieną, mėsą, kiaušinius ir žuvį.
  • Nulinis svorio netekimas

Be to, remiantis ekspertų išvadomis, kai polinesotieji ir mononesotieji riebalai pakeičia sočiuosius riebalus, mažėja mirtingumas nuo vėžio, demencijos ir plaučių ligų, taip pat nuo koronarinės širdies ligos ir insulto. Kitaip tariant, jei jums apskritai jautienos trūkčiojantys riebalai svarbu išsaugoti gerą sveikatą, rinkitės Viduržemio jūros regiono virtuvę, nes šiame regione valgoma daug augalinio maisto ir nesočiųjų aliejų, o pagrindinis angliavandenių šaltinis — rudieji ryžiai, bulguro kruopos, vaisiai ir daržovės.

jautienos trūkčiojantys riebalai riebalų degintojas kullananlar

Viename jautienos trūkčiojantys riebalai dr. Vietoj jų rinkitės natūralius aliejus, kuriuose daug polinesočiųjų riebalų, — tai gali būti kukurūzų, sojų, dygminų, saulėgrąžų, žemės riešutų, graikinių riešutų ir vynuogių sėklų aliejai.

Naudingos informacijos pateiks Kauno miesto savivaldybės Visuomenės sveikatos biuro specialistė Justina Satkevičiūtė. Riebalai — tai skirtingų triacilglicerolių mišinys. Riebalų rūgštys būna sočiosios, mononesočiosios ir polinesočiosios. Nuo riebalų rūgščių sudėties priklauso jų savybės. Riebalai, turintys daug sočiųjų rūgščių, kambario temperatūros būna kieti jautienos, kiaulienos taukai, sviesto riebalai.

Chano visuomenės sveikatos mokyklos epidemiologijos ir mitybos profesorius dr. Amerikiečių įprastinis maistas ne itin sveikas. Dėl kokosų aliejaus dr.

Galbūt jus domina