Juoda mergina bando numesti svorio

Akvilė Kavaliauskaitė: „Lieknėjančios merginos, nustokite visus nervinti“

Kiaurą dieną žmonės yra užguiti rutinos — dirba nuo ryto iki vakaro, siekia karjeros, bando prasimušt gyvenime. Dauguma jų būna išvargę, suirzę, strese, — kieno pasekoje, jie galvoja tik apie vieną: darbą arba rytojų, visiškai nesusimąstydami apie save. Todėl tokie žmonės, paprastai, per daug nesirūpina tuo ką valgo, geria, — jie tiesiog neturi tam laiko.

Tačiau vieną rytą pabudę, jie pagaliau pamato tai, kas priverčia juos susimąstyti ir visgi priimti kitokį spredimą. Štai čia ir susiduriam su viena iš pagrindinių XXIa.

15 patarimų kaip numesti nereikalingus kilogramus.

Daug žmonių turi šią problemą. Tačiau tik vieniems jų pavyksta ją įveikti. Pastarųjų paslaptis tame, jog jie bet ką atiduos, jog būtų lieknesni ir jiems nesvarbu kiek tai užtruks, jie, paprasčiausiai, savim tiki. O štai likusieji, susidūrę su juoda mergina bando numesti svorio kliūtimi savo kelyje, iškarto pasiduoda.

O toji kliūtis paprastai būna rezultatai, kurių jie tikisi, neatkreipdami dėmesio į gamtos dėsnius.

Būkime realistai tu tikrai nenumesi 10kg per mėnesį, net 5kg nenumesi. Svorio mėtimas yra ilgas ir daug pasiryžimo reikalaujantis darbas. Daugiausiai kiek gali numesti per mėnesį svorio yra kg. Svoris priklauso nuo daugybės faktorių: genetikos, krūvio dienos metu, mitybos, aplinkos. Žinoma, kai skaičiai tokie menki, pradingsta motyvacija, tačiau patikėkit, jūsų darbas atsipirks, būsite kur kas laimingesni ir labiau pasitikintis. Svarbiausia nenuleist rankų! Štai čia pasidalinsiu patarimais, kaip numesti nereikalingus kūno riebalūs.

juoda mergina bando numesti svorio

Patarimai — kaip nuvesti svorio: Sumažink kalorijų skaičiaus gavimą iš angliavandenių. Taip, teisingai. Kūno riebumo didėjimą skatina ne tik riebalai, tačiau ir angliavandeniai.

Yra dviejų tipų angliavandeniai: greitųjų įsisavinimų ir lietųjų įsisavinimų. Tačiau riebalai auga tik iš pirmosios grupės. Greitai įsisavinami angliavandeniai turi daug cukraus, kuris yra labai lengvai suvirškinamas ir greitai įsiurbiamas organizmo energijos pavidalu.

KLAUSIMAI-ATSAKYMAI

Todėl būtinai šią energiją turi išeikvoti, antraip ji virs riebalų pavidalu. O štai lėtojo įsisavinimo angliavandeniai yra virškinami daug lėčiau. Organizmas po truputi siurbia iš jų energiją, kurią organizmas spėja išnaudoti, todėl ji nevirsta riebalais. Blogieji angliavandeniai. Visi produktai turintys cukraus: vaisiai, saldainiai, bandelės, balta duona… Gerieji angliavandeniai.

Juoda duona, grūdai, kruopos, visos grūdinės kultūros… Abi rūšys yra svarbios tinkamam organizmo funkcionavimui, tačiau kai jomis nepyknaudžiaujama.

Akvilė Kavaliauskaitė: „Lieknėjančios merginos, nustokite visus nervinti“

Suprantu, kad saldūmynus iškeisti į juodą duoną bus sunku, tačiau norint rezultato, turi aukotis. Sumažink bent per pusę kalorijų skaičiaus gavimą iš blogųjų angliavandenių ir pakeisk jį geraisiais.

Ieva Kancevyčiūtė, svėrusi kg dabar sveria 65 kg. Ievos Kancevyčiūtės asmeninio archyvo nuotraukos Šiandien tauragiškės Ievos Kancevyčiūtės pomėgis — sveika mityba. Ji dalyvauja įvairiuose seminaruose ir susitinka su žmonėmis, kuriems reikia visokeriopos pagalbos koreguojant kūno linijas.

Tai bus geras žingnis norimo rezultato link. Sumažink bendrą kalorijų skaičių per dieną.

Mitybos Planas norint Numesti Svorio Moterims | Mitybos Planas Vyrams

Turi padaryti kalorijų stygių organizmui, kad jis pradėtų naudoti savo sukauptus išteklius — riebalus. Paprasčiausiai, turi su maistu gauti mažiau kalorijų, negu išnaudoji per dieną.

Ar galima numesti svorio nesportuojant

Tuo pačiu stenkis, suvartoti kuo mažiau greitojo maisto produktų: hamburgerių, kebabų ir t. Kardio pratimai yra velniškai svarbus dalykas, padedantis deginti riebalus.

Norint numesti svorio, pradėti reikia ne nuo sporto

Bandymas numesti riebalūs be kardio pratimų yra tas pats, kas bandymas čiuošti ant ledo be pačiūžų. Tai įmanoma, bet sunku. Todėl šie pratimai padės tau pasiekti greitesnius ir labiau apčiuopiamus rezultatus per trumpesnį laiką. Populiariausi kardio pratimai yra bėgimas arba minimas dviračiu. Daug efektyviau riebalų deginime yra bėgti greičiau, bet trumpesnę distanciją, negu lėtai ir ilgą distanciją.

juoda mergina bando numesti svorio baseinas numesti svorio

Vienai kardio treniruotei pilnai užtenka 45min. Susirask partnerį su tokiu pačiu tikslu. Aplamai, bet kokia veikla yra kur kas smagiau užsiimti drauge, negu vienam. Turėjimas tinkamą partnerį 34proc.

juoda mergina bando numesti svorio

Jūs nuolatos vienas kitą motyvuosit, rugtyniausit, lyginsit progresą. Todėl tie kas galvoja, jog norėtų pradėt sportuot, bet taip ir neprisiruošia, pats laikas susirast partnerį. Nevalgyk cukraus, geriau keisk jį medumi.

Cukrus greit įsisavinamas organizmo. Neišnaudojus jo suteiktos energijos, jis pavirsta riebalais. Gerk žaliąją arbatą. Moksliniai tyrimai įrodė, jog šios arbatos poveikis degina riebalus. Valgyk daug kartų, tačiau mažomis porcijomis.

1. Svorio metimo programa su sveika mityba – nuo ko pradėti norint numesti svorio?

Viskas yra susiję su metabolizmo procesu. Tai procesas, kurio metu organizmas prisiverčia save deginti riebalus. Būtent šis patarimas padės organizmui palaikyti šį procesą kiaurą dieną. Tačiau žiūrėk, kad tavo maistas būtų sveikas ir neperžengtų kalorijų ribos. Vanduo gyvybiškai svarbus taisyklingam organizmo funkcionavimui. Vanduo apsaugo tavo kūną nuo dehidratacijos, tuo pačiu metu skatindama metabolizmo veiklą.

Mažiausiai turite išgerti 1.

Norint numesti svorio, pradėti reikia ne nuo sporto…

Tačiau šis vanduo turi būti grynas vanduo: negautas su maistu ar kitais gėrimais. Pagal naujausius Vokietijos tyrimus, žmogus, išgeriantis po 1. Venk alkoholio.

juoda mergina bando numesti svorio lengvieji automobiliai praranda svorį

Alkoholis stabdo metabolizmo funkcionavimą, apkraudamas nervų sistemą. Alkoholis, paprastai, turi daug kcal, kuris paverčiamas riebalais. Venk blogųjų riebalų.

Kaip ir angliavandeniai, riebalai taip pat skirstomi į bloguosius ir geruosius.

4 replies on “15 patarimų kaip numesti nereikalingus kilogramus.”

Blogieji yra gyvuliniai riebalai: riebioje mėsoje, kiaušiniuose, nenugriebtame piene, grietinėje, riebiame sūryje… Gerieji yra augaliniai riebalai: riešutai, alyvuogių, rapsų, migdolų aliejus… Blogieji riebalai didina cholesterolio kiekį juoda mergina bando numesti svorio, todėl didėja tikimybė kauptis riebalams. Gerieji riebalai mažina blogojo cholesterolio kiekį kraujyje arba nei didina, nei mažina. Gerieji riebalai kur kas vertingesni juoda mergina bando numesti svorio organizmo veiklai užtikrinti.

Tinkamai miegok. Buvo atliktas eksperimentas kaip miegas įtakoja riebalų deginimą ir prieita išvada: žmogus, miegantis h per parą neduoda tinkamo poilsio organizmui, kieno pasekoje, kitą dieną jis būna išvargęs.

Išvargusio žmogaus organizme nuolatos yra išskiriamas streso hormonas, kuris stabdo metabolizmo funkcionavimą ir trukdo organizmui tinkamai veikti. Todėl optimalus miego laiko tarpas turi būt h per parą, norint gauti geriausius rezultatus.

Venk streso. Žmogaus, patiriančio stresą, organizme pradeda išsiskirti streso hormonas, kuris stabdo metabolizmą, o metabolizmas riebalų nuostolių svarba ruoštų juoda mergina bando numesti svorio riebalų deginimą. Nevalgyk prieš miegą. Visas prieš miegą gautas kalorijas organizmas paverčia riebalais. Todėl patartina, tik riebalus metantiems žmonės, likus 2h iki miego, nieko nevalgyti.

Atsikračius 40 kg – sveikos gyvensenos kelias | ar-salonas.lt

Sportuojantiems žmonėms, kurie augina raumeninę masę, toks būdas netinka. Jiems patariu likus 2h nieko nevalgyt, o prieš pat einant miegot suvartoti lėtai įsisavinamų angliavandenių: išgerti pieno stiklinę ar suvalgyti juodos duonos riekę. Šitoks būdas apsaugos organizmą nuo bado, miego metu.

Tikslo turėjimas neleis nukrypti nuo kelio. Užsibrėžkite tikslą: per mėnesį numesti 2kg kūno svorio, ar sumažinti liemens apimti iki tiek ir tiek. Tikslą galit pasirinkti patys, pagal norimą rezultatą. Matuok progresą. Rimčiausia priežastis, dėl kurios dauguma žmonių meta ar pasiduoda, metant nereikalingą kūno svorį, juoda mergina bando numesti svorio motyvacijos trūkumas.

Motyvacija yra velniškai svarbus dalykas, verčiantis mus siekti savo tikslų.

Norint numesti svorio, pradėti reikia ne nuo sporto… Debesyla.

Todėl nuolatiniai progreso matavimai išlaikys motyvaciją ilgam. Tai padės greičiau pamatyti rezultatus. Sverkite save kiekvieną sekmadienį, tik ką atsikėlę ir rašykite savo svorį į sąsiuvinį. Paskui lyginkite.

Galbūt jus domina