Kaip mesti svorį nuo sėdmenų, Gražių šlaunų ir sėdmenų pratimai

kaip mesti svorį nuo sėdmenų

Nuorodos kopijavimas

Jei svoris kaupiasi ties šlaunimis Sportas Sveikas. Jei šlaunys neatrodo proporcingai su likusiu kūnu, jos gali sugadinti įspūdį.

Gražių šlaunų ir sėdmenų pratimai 04Kov 0 Gražių šlaunų ir sėdmenų pratimai 1. Kojos pečių plotyje, truputi sulenktos per kelius.

Taigi, galite dažnai išgirsti savo drauges ir pažįstamas klausiant, kaip suploninti šlaunis. Yra tik du metodai, kurie gali padėti. Pirmasis tai tinkamai parinkta mankšta, o antrasis sveika mityba. Prieš aptardami šlaunis liekninančius pratimus, pakalbėkime apie mitybą, kuria privalėsite sekti. Patariama atsisakyti riebaus bei greito maisto.

Kaip numesti svorio? Išsamus gidas.

Jūsų mityba nuo šiol, kai pasiryžote kovoti su stambiomis šlaunimis, turės būti praturtinta daržovėmis ir baltymais. Jei esate ne vegetarė, turite atsisakyti raudonos mėsos. Tikime, kad pajėgsite be jos išgyventi, nes galėsite valgyti paukštieną ir žuvį. Norėdamos suploninti šlaunis, nesilaikykite greito poveikio dietų.

Nors atrodo, kad jos padeda, efektas dažnai laikinas.

Gražių šlaunų ir sėdmenų pratimai

O dabar apžvelkime šlaunų pratimus, kuriuos turėsite atlikti. Pirmiausia užsiimkite kardio pratimais. Yra įvairių kardio pratimų, kuriuos galite įtraukti į savo mankštą: vaikščiojimas, bėgiojimas ir greitasis ėjimas, plaukimas, stepo aerobika ir t.

Kaip Numesti Svorio? - Pagal Jūsų Kūno tipą!

Šie užsiėmimai padės jums sudeginti susikaupusius riebalus aplink šlaunis ir sėdmenis. Taip pat patariama atlikti pratimus, kuriuose naudojamas kūno svoris.

Pritūpimai Tai vienas geriausių pratimų kojoms, padedantis atsikratyti riebalų nuo šlaunų.

Sveika mityba. Tolygus sportavimas. Kas ir kaip tai gundytų, specialistai nerekomenduoja daryti pratimų vien tik pilvui. Norint greitai numesti nuo pilvo riebalus Jūs turite sudeginti daugiau kalorijų nei per dieną suvartojate, o tai padės padaryti tolygiai stiprėjantis viso kūno raumenynas. Kitaip tariant, jei treniruosite tik pilvą, tai nepadės greitai numesti nereikalingo svorio — tam būtinas subalansuotas visų raumenų treniravimo planas.

Nors tai pratimas viršutinei šlaunų daliai, pritūpimai padės ir formuojant sėdmenis kaip mesti svorį nuo sėdmenų blauzdas. Atlikdamos pritūpimus stovėkite tiesiai pėdas laikydamos lygiagrečiai su pečiais. Sulenkite kelius ir leiskitės žemyn, t.

Secondary left navigation

Nugarą laikykite tiesiai ir pabūkite tokioje padėtyje kelias sekundes, tada grįžkite į pradinę padėtį ir pratimą kartokite nuo 10 iki 12 kartų. Pritūpimus galima atlikti įvairiai.

svorio kritimas abq nm

Galite pritūpinėti su svoriais arba priešais save pasistatyti kėdę. Įtupstai Šis pratimas dažna moterų ir vyrų mankštos dalis.

Jei ieškote pratimų šlaunims, kuriuos galėsite atlikti namuose, tai vienas tų pratimų, kuriuos be vargo galėsite daryti.

didelių svorio metimo istorijų svorio metimas aka

Įtupstus patariama atlikti su svoriais. Atsistokite, kojos pečių plotyje. Laikykite hantelius abiejose rankose.

Atlikite įtupstą su dešine koja. Pirma leiskitės ant pėdos kulno, o paskui permeskite svorį ant visos pėdos ir pamažu leiskitės lenkdamos priekinę koją, kol galinės keliu beveik sieksite grindis.

kaip mesti svorį nuo sėdmenų geriausia esu riebalų degintojas

Kurį laiką pabūkite tokioje pozoje ir kartokite pratimą kita koja, taip 10 — 12 kartų viena koja, o paskui kita. Kojos sukimas Tai viršutinės ir vidinės šlaunų pusės pratimas. Atsigulkite ant nugaros. Sudėkite rankas po sėdmenimis, kad jos būtų dešinės pėdos pusėje.

Kairę koją pakelkite ir atlikite 10 apsukimų pagal laikrodžio rodyklę ir 10 apsukimų prieš laikrodžio rodyklę.

kaip mesti svorį nuo sėdmenų

Koją nuleiskite ir atlikite tą patį dešine koja. Kopimas laiptais Tai dar vienas efektyvus šlaunis liekninantis pratimas.

Secondary right navigation

Geriausius rezultatus pasieksite tada, jei kopsite iš karto per du laiptelius. Jei yra galimybė, užlipti ir nulipti laiptais turėtumėte po 5 — 10 minučių per dieną. Pritūpimai vidinei šlaunų pusei stiprinti Tai pratimas vidinei šlaunų pusei. Padėkite koją ant pakylos ir sukitės į vieną pusę. Kaip mesti svorį nuo sėdmenų pamažu leiskitės kūnu žemyn.

Net 12 būdų, kaip numesti svorio nuo sėdmenų: efektyvumas garantuotas - DELFI Sveikata

Kai nusileidžiate, pabūkite taip keletą sekundžiu ir pakilkite. Pratimą kartokite 10 — 12 kartų su viena, o paskui su kita koja.

Kaip numesti riebalus nuo sėdmenų? Nuoroda nukopijuota Klausimas Laba diena Irena, Mano darbas yra sėdimas, aš ateinu į darbą 8 val. Visas mano judėjimas tai nuo autobuso iki darbo, ir nuo darbo iki autobuso.

Įtupstai išorinei šlaunų pusei Jei didžiausią problemą jums kelia išorinė šlaunų pusė, tuomet tai pratimas jums. Kaip ir atlikdamos pratimus vidinei šlaunų pusei, koją užkelkite ant pakylos priešais save taip, kad kita koja būtų viename lygyje su jūsų klubo sąnariu.

Po truputį leiskitės kūnu žemyn, kol ant pakylos pakelta šlaunis bus lygioje padėtyje su priešinga šlaunimi, pabūkite taip keletą sekundžių ir grįžkite į pradinę poziciją. Kartokitę šį pratimą abiejomis kojomis po 10 — 12 kartų.

Galbūt jus domina