Kiek numesti svorio gimus

Storėti ar lieknėti žindant – ko norėtumėte? | MAMA ir vaikas

Sveika gyvensena Kova su kilogramais po gimdymo: misija įmanoma! Nereikalingi kilogramai po gimdymo — daugelį dailiosios lyties atstovių kamuojanti problema.

Kaip numesti svorio nekenkiant sveikatai?

kiek numesti svorio gimus riebalų deginimas f

Ką reikia žinoti apie maitinančių mamyčių mitybos ir svorio metimo ypatumus? Apie visa tai ir dar daugiau — netrukus. Kiek numesti svorio gimus neseniai susilaukėte vaikučio, pirmiausia, ką reikėtų padaryti — nustoti jaudintis ir kompleksuoti dėl sukauptų nereikalingų kilogramų ir pūpsančio pilvuko.

Supraskite: anksčiau ar vėliau viskas sugrįš į senas vėžes, bet tikrai ne per dieną ir ne per dvi — tam reikės daug daugiau laiko. Maži žingsneliai veda į didelę pergalę, todėl tenka pasisaugoti kai kurių dalykų, kiek numesti svorio gimus negraužti savęs dėl nesėkmių. Kiek svorio priaugama nėštumo metu ir kaip jis krinta? Vidutiniškai nėštumo metu būsimoji mamytė kiek numesti svorio gimus apie 12—20 kg. Pastebėtina, kad kiek numesti svorio gimus moteris stambesnė, tuo svorio priaugama daugiau.

Nėštumo metu organizme kunkuliuoja hormonai, o jie ir yra viena iš svarbiausių svorio augimo priežasčių. Po dvejų metų nuo gimdymo hormonai normalizuojasi. Jeigu moteris neturi medžiagų apykaitos sutrikimų, ji greitai tampa tokia, kaip anksčiau. Kitais gi atvejais kilogramų prisideda dar daugiau.

Po gimdymo apie pusmetį mamytės svoris mažėja palengva: pirmuosius tris mėnesius jis krinta greičiau, o tarp trečio ir šešto mėnesio — lėčiau.

Kova su kilogramais po gimdymo: misija įmanoma!

Šiuo periodu svoris sparčiau mažėja toms, kurios maitina krūtimi. Po vaiko gimimo vidutiniškai nutirpsta maždaug 6 kg, sukaupti nėštumo pabaigoje. Likusieji paprastai nyksta palaipsniui. Maitinant krūtimi galima atsikratyti dar apie 7 kg.

Kada verta pradėti kovą su nereikalingais kilogramais? Vienareikšmio atsakymo nėra, nors linkstama manyti, kad griežčiau kontroliuoti savo svorį reikėtų pradėti tik atsiradus mėnesinėms — bus mažesnė tikimybė, kad dings pienas kiek numesti svorio gimus jūsų organizmui pritrūks kokių nors medžiagų.

Vaikui jūs nepakenksite net ir badaudama pieno sudėtis išlieka ta patio štai jūsų sveikata gali ir nukentėti.

Storėti ar lieknėti žindant — ko norėtumėte? Valgyti reikėtų daugiau Kūdikį iš krūties maitinančios mamos maisto poreikiai yra didesni, negu nežindančios moters. Daugiausiai papildomų medžiagų atitenka pienui. Dar kažkiek energijos sunaudojama pačiam pieno gamybos procesui. Bendras laktacijai reikalingų medžiagų ir kalorijų poreikis yra tiesiogiai proporcingas pieno gamybos intensyvumui.

Patinka jums jos ar ne, tačiau nuo fiziologijos nepabėgsite. Atrodytų, po gimdymo pilvas turėtų išnykti pats savaime, bet ne Esmė ta, kad visą šį periodą jis augo lėtai ir tolygiai, todėl ir atsikratyti jo greitai nepavyks.

Tiesa ir mitai apie naujagimių svorį: ar antsvorio turinčiai mamai būtinai gims stambus vaikas?

Neverta tikėti pasakomis, kad draugė išėjo iš gimdymo namų turėdama plokščią ir gražų pilvą. Tai greičiau tik pavieniai atvejai, ir jie tik patvirtina taisyklę.

kiek numesti svorio gimus

Kaip pakoreguoti mitybą, jeigu norite numesti svorio? Mityba turi būti visavertė — ir nesvarbu, ar dar tik laukiatės, ar jau maitinate krūtimi.

kiek numesti svorio gimus

Pastebėtina, kad su apetitu kovoti bus sudėtingiau, jeigu pervargsite, todėl kiek įmanoma daugiau ilsėkitės, miegokite, eikite pasivaikščioti, reguliariai sverkitės. Venkite kiek numesti svorio gimus ir drastiškų dietų, niekur neskubėkite.

Jums gali patikti

Antsvorio geriausia atsikratyti nustojus žindyti. Na, o jeigu manote, kad dietos laikymasis neišvengiamas, štai ką reikėtų žinoti: Prieš ką nors įsidėdamos į burną, gerai pagalvokite, ką valgote. Nekimškite visko, kas papuola po ranka ypač — saldumynų. Pirmenybę teikite liesesniems produktams riebios ir liesos varškės kaloringumas skiriasi net 6 kartus.

Miltinius gaminius valgykite labai saikingai.

Straipsnio autorė — dr. Tai fizinis motinos aktyvumas, mityba ar įvairūs žalingi įpročiai, aplinkos tarša ir kt.

Nereikia visiškai atsisakyti ir saldumynų — tiesiog valgykite jų po nedaug. Iš tiesų juk geriau suvalgyti kelis saldainius, negu visą dieną kankintis ir vakarop neištvėrus iš karto sukirsti pusę torto.

Storėti ar lieknėti žindant – ko norėtumėte?

Atminkite, kad maisto produktai laktacijos nepagerina, taigi geriant daug riebaus pieno, valgant riešutų ar chalvos, padaugės ne pieno, kiek numesti svorio gimus nereikalingų kilogramų.

Maistą stenkitės gaminti namuose. Pirmenybę teikite troškintiems ir virtiems, o ne keptiems patiekalams. Niekada nebadaukite. Jeigu vieną dieną gersite tik vandenį, kitą kiek numesti svorio gimus net lengvi užkandžiai sugrąžins visą buvusį svorį. Valgykite geriau, užkandžiaukite dažniau. Pasistenkite išvengti ilgų pertraukų tarp valgių, ypač jeigu maitinate atžalą krūtimi. Sveikas maistas ir užkandžiai padės jaustis energingoms, darbingoms.

Super mažylio blogas: Kur dingsta naujagimio nukritę keli šimtai gramų?

Be to, jei nieko neužkrimtusios kankinsitės valandas, atėjus valgio metui jums bus sunkiau išsirinkti sveikus produktus. Atsisakykite menkaverčių maisto produktų. Išsiverskite be pusgaminių, nes jie dažniausiai būna labai kaloringi ir riebūs. Stenkitės vengti riebaus maisto — margarino, padažų, užpilų, riebios mėsos, sauso ir greitai paruošiamo maisto, pyragaičių, bandelių.

Valgykite iš mažų lėkščių. Metant svorį kontroliuoti porcijų dydį itin svarbu. Valgydamos iš mažesnių lėkščių lengviau atsispirsite pagundai suvalgyti pernelyg daug.

Būtinai vartokite daugiau daržovių. Daržovės, lyginant su kitais maisto produktais, turi bene mažiausiai kalorijų. Be to, jose esančios maistinės skaidulos ilgam suteikia sotumo ir pilnumo jausmą, taigi apriboti suvartojamas kalorijas tampa lengviau.

Galbūt jus domina