Lenktynės ir svorio metimas

„Formulės-1“ pilotų svorio „metimas“ peržengė visas ribas?
F-1 pilotų dietos FIA prezidentui nerimo nekelia 15 Balandžio 08 d. Kaip jau buvo skelbta anksčiau, siekdamas numesti kuo daugiau svorio Jeanas-Ericas Vergne griebėsi dietos. Palyginus su praėjusiais metais, minimalus bolido ir piloto svoris šiemet yra 50 kg didenis — kg. Tačiau daugumai komandų sunkiai sekasi pasiekti tą ribą, tad sunkesni pilotai yra privertsi mesti svorį.

Daugiausiai svorio numetė Atkinso dietos besilaikiusios moterys — vidutiniškai 4,5 kg. Kitų dietų besilaikiusios moterys numetė vidutiniškai nuo 1,5 iki 2,5 kg svorio.

Skaičiai neįspūdingi, todėl žmonėms kilo klausimas: ar yra geresnių dietų? Po dviejų mėnesių kitas tyrimas, atrodytų, pasiūlė atsakymą.

riebalų degintojas peru

Abiejose grupėse pusei tiriamųjų buvo skirta mažo riebalų kiekio dieta, o kitai pusei — mažos glikeminės vertės dieta. Vidutiniškai mažai insulino išskiriančių asmenų grupėje abiem pogrupiams dieta buvo lenktynės ir svorio metimas efektyvumo, ir per pirmuosius 6 dietos laikymosi mėnesius jie numetė beveik 4,5 kg, bet apie pusę numesto svorio sugrįžo praėjus metams nuo dietos laikymosi pabaigos.

  • Helios riebalų deginimo skirtukai
  • Net trylika „UFC “ kovotojų prieš svėrimų procedūrą numetė daugiau nei 10 proc. savo kūno svorio
  • Moksliškai įrodyta: egzistuoja paprastas būdas numesti svorio ir vėl jo nepriaugti tiesa.

Daug insulino išskiriančios grupės žmonėms sekėsi prasčiau kai dietoje buvo mažai riebalų — jie numetė vidutiniškai 2 kg, o po metų pusė numesto svorio grįžo. Bet sėkmingiausia dieta daug insulino išskiriantiems žmonėms buvo tokia, kurios glikeminė vertė buvo maža — jie numetė vidutiniškai po 6 kg ir šis svoris iki tyrimo pabaigos negrįžo.

„Formulės 1“ komanda savo lenktynininkui liepė numesti svorio

Jų dieta buvo sukurta taip, kad cukraus kiekis kraujyje svyruotų kuo mažiau — lengvai virškinami angliavandeniai balta duona, bulvės, vaisių sultys, sausainiai ir kiti apdoroti maisto produktai buvo pakeisti daržovėmis, nesaldžiais lenktynės ir svorio metimas ir ankštinėmis daržovėmis.

Dėl ko dieta buvo tokia sėkminga?

svorio metimas išsaugoti santuoką Pepsi max riebalų nuostoliai

Kasos išskiriamas hormonas insulinas yra lyg natūralus apetito slopintuvas. Jis išskiriamas tuomet, kai kraujyje padaugėja cukraus bei signalizuoja smegenims, kad laikas liautis valgius.

  • Svorio metimas emles
  • F-1 pilotų dietos FIA prezidentui nerimo nekelia - FLT
  • Insulinas: didžiosios dietų lenktynės - DELFI Gyvenimas

Kai cukraus ir insulino kiekis kraujyje krenta pernelyg greitai, smegenys tai suvokia kaip signalą, kad laikas maitintis, todėl po pavalgymo žmonės jaučiasi išalkę greičiu — o tai skatina persivalgymą ir svorio didėjimą. O kaip insuliną išskiria jūsų organizmas?

aštriai degina riebalus marinuoti agurkai riebalų degintojas

Tiksliai tai galima nustatyti tik atlikus kraujo tyrimus, bet bendru atveju mažai insulino išskiriančių žmonių figūra dažniausia būna kriaušės formos — riebalų perteklius kaupiamas ties klubais. Daug insulino išskiriantys žmonės būna obuolio formos, jie riebalus kaupia pilvo ir krūtinės srityje.

„Formulės-1“ pilotų svorio „metimas“ peržengė visas ribas?

Tyrimo autoriai teigia, jog remiantis jų gautais rezultatais per anksti rekomenduoti vienokias ar kitokias dietas, tačiau sveikatos apsaugos ekspertai sutinka, kad, nepriklausomai nuo kūno formos, būtų neblogai apdorotus produktus — sausainius, saldainius ir vaisvandenius — pašalinti iš vartojamo maisto sąrašo. Angliavandenių visiškai atsisakyti nereikia — net ir mažos glikeminės vertės dietos besilaikiusieji žmonės 40 proc.

Kiekvienas iš mūsų svajoja apie tobulas kūno linijas ir džiuginančius svarstyklių rodmenis — tuomet galime labiau pasitikėti savimi ir be problemų atrasti dailiai atrodančius rūbus parduotuvėse. Vis dėl to, kovą su nereikalingais kilogramais ne visiems pavyksta lengvai laimėti. Kokios yra pagrindinės priežastys, dėl kurių gali nekristi svoris? Svarbiausias aspektas metant svorį visuomet yra sveika ir tinkamai subalansuota mityba. Nusprendus pakoreguoti savo valgiaraštį, į jį reiktų įtraukti daugiau daržovių ir pasirūpinti, jog gautumėte pakankamą riebalų, baltymų ir angliavandenių kiekį.

Tiesiog lengvai virškinamus angliavandenius pakeiskite sudėtingesniais angliavandeniais — daug skaidulinių medžiagų turinčiomis daržovėmis ir vaisiais, rudaisiais ryžiais, rupaus malimo ar nemaltais grūdais.

Galbūt jus domina