Liekni blauzdos

liekni blauzdos

Jei nori tikrai didelio efekto, vieną kartą per savaitę atlikti visą pratimų kompleksą neužteks.

liekni blauzdos numesti svorio bushey

Turi ryžtis bent 3 — 4 dienų per savaitę kojų gražinimo programai. Tad čiupk sportui skirtą kilimėlį ir pirmyn!

Jums gali patikti

Nepralenkiamieji pritūpimai Pats efektingiausias kojų stangrinimo pratimas yra pritūpimai. Pritūpimai ne tik gražina liekni blauzdos, bet ir formuoja liekni blauzdos užpakaliuką.

liekni blauzdos svorio metimo patarimai dėl svorio

Tačiau atmink, jei netaisyklingai atliksi pritūpimus, rizikuoji pakenkti savo nugarai. Todėl liekni blauzdos, kaip reikėtų juos taisyklingai atlikti. Atsistok tiesiai, kojas laikyk pečių plotyje.

Kaip gazelė: lieknos ir stangrios blauzdos per kelias dienas

Nugarą išlaikyk tiesią ir leisk sėdmenis žemyn. Turi pajusti, kaip dirba galiniai tavo kojų raumenys.

Gerai išvystytos blauzdos nuo senų senovės asocijuojasi su graikų skulptorių kūno idealu.

Tada lėtai kilk aukštyn. Pratimą kartok apie 40 kartų.

Nuorodos kopijavimas

Pamatysi, jau po kelių kartų pajusi, jog tavo kojos darosi stangresnės. Tuomet kojas suglausk, ir vėl kartok judesį iš naujo. Svarbiausia yra nugarą išlaikyti prigludusią prie grindų. Norint efekto, pratimą reikėtų kartoti apie 30 — 40 kartų.

Gražios kojos: kaip formuoti dailias kojų linijas

Kojos kėlimas aukštyn Šis pratimas labai nesudėtingas, tačiau naudingas. Jo esmė: atsigulk ant šono ir pakišk vieną ranką po galva.

liekni blauzdos

Kitą liekni blauzdos iškelk į viršų, arba, jei patogiau, laikyk prie pilvo. Dabar viršutinę koją perkelk per apatinę ties keliu. Duok darbo apatinei kojai — kelk ją į viršų 40 kartų, tačiau pasistenk, kad ji neliestų žemės.

Viską pakartok su kita koja. Stebuklingieji įtūpstai Kad kojos būtų lieknos, labai veiksmingi yra įtūpstai.

Sekite mus:

Taigi, kaip taisyklingai atlikti įtūpstus. Pirmiausiai atsistok kiek tik įmanoma plačiau, rankas uždėk ant juosmens.

Lenk koją ir ženk žingsnį į priekį, o tuo pačiu metu kitos kojos kelį leisk žemyn. Pasistenk, jog keliai neišlįstų liekni blauzdos kojų pirštų linijos. Jei nori sunkesnio įtūpstų varianto, į abi rankas pasiimk po svarmenį. Taip stiprinsi ne tik kojų, bet ir rankų raumenis.

Galbūt jus domina