Mokslinis riebalų deginimo procesas, Unikauskas: norite deginti riebalus – atsisakykite pusryčių - DELFI Sveikata

mokslinis riebalų deginimo procesas

Mokymai » Seluyanov vietinis riebalų deginimas. Vietinis svorio metimas: ką pasakys mokslas? Seluyanov vietinis riebalų deginimas.

Vietos svorio metimas ar tikslingas riebalų mažinimas yra labai ginčytina problema. Be to, beveik visi, kurie bent jau turi ką nors bendro su kūno rengyba, kultūrizmu ar sporto aikštynu, ginčijasi dėl jo.

Riebalų deginimas: 12 pagrindinių taisyklių, kaip numesti svorio

Beveik visi mano, kad įpareigojimas įsitraukti į diskusiją apie vietinį riebalų deginimą pradedant kūno rengybos instruktoriais, kurie tik neseniai baigė kūno rengybos kursus, baigiant mokslo šviestuvais, laboratorijų vadovais ir profesoriais. Vis dėlto nenuostabu, kad ši tema sukelia tokį rezonansą.

Nuomonių atskyrimas Mes įpratę atkreipti dėmesį į valdžios institucijų nuomonę. Tai yra, jei didelis dėdė-treneris mūsų sporto salėje mums sako, kad nėra vietinio riebalų deginimo, tada mes linkę juo tikėti, nes jis iš nestimuliuojantys riebalų degintojai yra mums autoritetas.

Termogeniniai papildai riebalų deginimui!

Tačiau problema yra ta, kad jo autoritetas priklauso tik nuo to, kad mes neturime kitų valdžios institucijų. Tačiau net apsilankę pas mūsų šalies mokslininkus galite rasti daugybę mokslinių darbų ir tyrimų, patvirtinančių, kad egzistuoja vietinis riebalų deginimas.

Be to, kai kurie netgi kuria treniruočių sistemas, galinčias užtikrinti vietinį riebalų deginimą ir kurios, beje, mokslinis riebalų deginimo procesas plačiai naudojamos Vakaruose ir dėl tam tikrų priežasčių mūsų sportininkų visiškai ignoruojamos.

Tuomet iškart kyla deginimas riebalų svorio netekimas klausimai: ir visų raumenų grupių treniruotės, kurias, beje, rekomenduojama atlikti pradedantiesiems tik prižiūrint tam pačiam treneriui - ar tai nėra rinkodaros žingsnis? Ir antras klausimas: remiantis tuo, ką jūs deklaruojate, kad vietinis riebalų deginimas yra neįmanomas?

Dažniausiai treneris nesugeba išsamiai atsakyti nei į pirmą, nei į antrą klausimą. Be to, paskelbta ir plačiai žinoma apie vietinio riebalų deginimo tyrimus. Ir, remdamasis savo patirtimi, galiu pasakyti, kad kai kurie iš jų tikrai pasiekia pastebimų rezultatų, jei atliekama treniruotė yra bent jau artima sąlygoms, kuriomis mokslinis riebalų deginimo procesas vietinis riebalų deginimas.

numesti svorio daugiau celiulito

Riebalų deginimo fiziologija Trumpai apsvarstykite riebalų atsargų pašalinimo mechanizmą. Žmogaus kūne esantys mokslinis riebalų deginimo procesas yra laikomi specialiai tam sukurtose ląstelėse - lipocituose. Išsiskirdami iš lipocitų, riebalai suskaidomi į riebalų rūgštis ir gliceriną. Be to, riebalų rūgštys turi patekti į raumenų ląstelės mitochondrijas, kur oksidacijos procesas vyksta išleidžiant energiją. Kiekvienas lipocitas turi receptorius, reaguojančius į hormonus, turinčius lipolitinių savybių.

Šiuos hormonus išskiria endokrininės liaukos. Yra keli lipolitinių hormonų tipai, atitinkamai, tas pats receptorių rūšių, sąveikaujančių su vienu ar kitu hormonu, skaičius.

Hormonai, su kuriais sąveikauja lipocitų receptoriai: adrenalinas, adrenokortikotropinis hormonas, gliukagonas, norepinefrinas, skydliaukę stimuliuojantis hormonas, vazopresinas, α ir β-melanocitus stimuliuojantis hormonas, augimo hormonas Taigi, visavertis riebalų deginimo procesas atrodo taip: dėl išorinių ir arba vidinių veiksnių poveikio į kraują išsiskiria hormonai, mokslinis riebalų deginimo procesas lipolitinių savybių. Judėdami palei kraują, jie sąveikauja su lipocitų receptoriais, todėl riebalinės rūgštys ir glicerinas iš lipocitų patenka į kraują.

Ypatingu būdu riebiosios rūgštys yra gabenamos į mitochondrijas, kur vyksta ilgai lauktas riebalų deginimas.

Bendras kalorijų kiekis yra kcal. Aukštos kokybės anti katabolinės amino rūgštys palaiko regeneraciją po intensyvių treniruočių ir teikia efektyvią raumenų apsaugą sumažinto kalorijų suvartojimo laikotarpiu! Papildas vartojamas prieš treniruotę, su L-argininu, kreatino monohidratu, šakotos grandinės amino rūgštimis BCAAtrimetilksantinu ir greitai pasisavinamais angliavandeniais ULTRA CARB Efektyvus treniruotės skatintojas, kurio pagalba įmanoma maksimaliai intensyviai treniruotis griežtos dietos laikotarpiu. BCAA

Vietinis riebalų deginimas Apsvarstytas riebalų deginimo proceso fiziologija leidžia analizuoti abiejų pusių argumentus: tų, kurie teigia, kad vietinis riebalų deginimas yra neįmanomas, ir jų priešininkų. Taigi, svarbiausi pirmosios argumentai: 1. Ląstelinių receptorių, reaguojančių į lipolitinius hormonus, aktyvumas yra daug mažesnis kūno vietose, kurios yra fiziologiškai sukurtos kaupti riebalų atsargas sėdmenis, skrandį. Apsvarstykite priešingą požiūrį.

Pirmasis priešpriešinis argumentas: nepaisant to, kad kraujas vienodai juda visame kūne, visiškai įmanoma padidinti jo tūrį konkrečioje kūno vietoje.

Termogeniniai papildai riebalų deginimui! Paskelbta Maksimalus riebalų deginimas Kitaip šio straipsnio ir negalėčiau pavadinti Pavasarį pateikėme keletą straipsnių: svorio metimas aiškiai ir suprantamai iš bendros pusės, šiandieną norime Jums atskleisti visas galimybes deginant riebalus.

Kultūrizme net tokia technika egzistuoja, ji vadinama siurbimu. Įdomu tai, kad kultūristai visur naudoja siurbimą, yra gerai susipažinę su šio proceso fiziologija, tačiau tuo nanotechnologija svorio metimas metu tvirtina, kad kraujas cirkuliuoja tolygiai visame kūne, todėl vietos numesti neįmanoma. Be to, gerai žinomas kūno gebėjimas prireikus padidinti kraujagyslių tinklą. Paprasčiau tariant, jei vienoje vietoje visada yra daug kraujo, susidaro naujos kraujagyslės, skirtos normalizuoti jos apytaką.

Šis nevalingas kūno bandymas kištis į vietinį riebalų deginimą reikalauja padidinti krūvį, kad palaikytų hormonų koncentraciją kraujyje. Antras prieštaringas argumentas: jei tam tikrų ląstelių mokslinis riebalų deginimo procesas ilgainiui gali sumažinti jautrumą hormonams, kodėl atvirkštinis procesas neįmanomas? Visiškai įmanoma, kad tinkamai pasirinkus kūno zonų receptorius, fiziologiškai suprojektuotus kaupti riebalams, padidės jų jautrumas hormoniniam poveikiui arba padidės receptorių skaičius.

Taigi tai, kad įmanoma daug kartų padidinti kraujo kiekį konkrečioje kūno vietoje, pateisinome.

Norint to pasiekti ji reguliariai atlieka 60 minučių trukmės mažo intensyvumo ištvermės kardio treniruotes ant steperio. Kadangi Melani mano, kad jos treneris gerai žino, ką sako, o ji pati neturi atitinkamų žinių, ji atsakingai laikosi nustatytų gairių ir tikisi greitai numesti svorio.

Vienintelis įspėjimas - šis kraujas turėtų būti prisotintas hormonų, turinčių lipolitinių savybių. Tai galima visiškai pasiekti pasitelkus tinkamus mokymus ar farmakologinius preparatus. Moksliniai įrodymai Vietinio riebalų deginimo klausimą atidžiai svarstė mūsų tautietis Viktoras Nikolajevičius Selujanovas. Ši tema jį sudomino, nes jis pastebėjo, kad sportininkams, užsiimantiems rankų lenkimu, kūno riebalų sankaupos nyksta daug greičiau nei bet kurioje kitoje kūno vietoje.

Na, o tada prasidėjo Įdomu tai, kad tyrimai, atlikti V. Selujanovas patvirtino ne tik taško riebalų sumažinimo, bet ir vietinės hipertrofijos galimybę. Paprasčiau tariant, norint suformuoti tūrinį gluteumą, nereikia dirbti su visais raumenų mokslinis riebalų deginimo procesas, kuriai jis priklauso, raumenimis.

Pakanka teisingai dirbti su vienu konkrečiu raumeniu.

  1. Čia rasite viską ko Jums reikia, norint tapti ypač liekniems, keliolikos taisyklių pagalba.
  2. 13 galimybių deginti riebalus visą dieną - DELFI Gyvenimas

Be to, profesorius parengė mokymo programą, skirtą pakeisti kūno sudėjimą, ir mitybos programą, atitinkančią šį mokymą. Rusijoje jis mažai žinomas, tačiau Vakaruose jis plačiai naudojamas. Ši programa vėliau buvo pritaikyta vietiniam riebalų deginimui ar hipertrofijai ir gana aktyviai naudojama dabar mokant imtynininkų. Deja, beveik nė vienas iš šiuolaikinių kūno rengybos klubų ir sporto salių trenerių mokslinis riebalų deginimo procesas savo klientams apie vietinio svorio metimo galimybę, priversdami juos pakartotinai atlikti ilgas visų raumenų grupių treniruotes.

Nuo teorijos iki praktikos Ir galiausiai įdomiausias dalykas yra tai, kaip organizuoti vietinį riebalų deginimą.

Na, žinoma, norint užtikrinti riebalų rūgščių panaudojimą, tai yra, mokslinis riebalų deginimo procesas energijos deficitą. Tam naudojama dieta, kuri iš mokslinis riebalų deginimo procesas atitinka standartinę dietą, skirtą svorio metimui, derinant ją su tinkamais treningais.

Paprasčiausias būdas yra sintetinti adrenalino hormoną - tam reikia atlikti intervalinį kardio HIIT. Po to, nepertraukdami poilsio, mes pradedame užpildyti probleminės srities raumenis krauju.

mokslinis riebalų deginimo procesas

Lygiagrečiai kraujas taip pat pateks į riebalinį audinį, atitinkamai, lipocitų receptoriai reaguos į hormono buvimą. Eglių raumenų treniruotės režimas - 30 sekundžių intensyvaus darbo, po to 30 sekundžių poilsio. Tai yra vienas mokslinis riebalų deginimo procesas. Yra trys tokie požiūriai, kuriuos reikia pertraukti minutes, norint užsiimti veikla lauke. Trys požiūriai sudaro rinkinį.

mokslinis riebalų deginimo procesas

Optimaliausia komplektuoti 10 tokių rinkinių, mažiausias skaičius - 5 komplektai. Tada mokymas gali būti laikomas baigtu. Pagal šią sistemą reikėtų treniruotis du kartus per savaitę, tokias treniruotes pertraukiant įprastu kardio treniruokliu.

Rezultatas bus pastebimas po dviejų savaičių. Rezultatas - žymiai pagerėjęs penktojo taško vaizdas per dvi savaites!

mokslinis riebalų deginimo procesas

Ir beveik sulaužytas kojų preso treniruoklis. Jei norite tinkamai treniruotis, tada negalite išsiversti be kvalifikuoto specialisto patarimo.

mokslinis riebalų deginimo procesas ar pepsi max sustabdo svorio metimą

Tarp jų yra Viktoras Nikolajevičius Selujanovas, sporto sporto laboratorijos, kuri buvo surengta Maskvos fizikos ir technologijos institute, IT vadovas. Selujanovo treniruočių metodai yra pagrįsti fiziologine žmogaus kūno struktūra. Taigi žmonėms, turintiems aterosklerozinių plokštelių, rekomenduojama atsisakyti jėgos pratimų. Neatsižvelgimas į šią rekomendaciją gali užkimšti arterijas, nes atsiskiria tos pačios plokštelės.

Jie gali mokslinis riebalų deginimo procesas dėl padidėjusio slėgio mankštos metu. Kultūrizmo treniruočių metodika pagal Seluyanov Viktor Nikolaevich Užsiimdami kultūrizmu, turite suprasti, kaip tinkamai atlikti įvairių tipų pratimus. Norėdami tai padaryti, atlikdami tam tikro tipo pratimus, turite būti susipažinę su raumenų ir kaulų sistemos darbais.

Priešingu atveju kyla pavojus sužeisti kūną.

Riebalų deginimo fiziologija

Treniruotės metu, atliekant kiekvieną pratimą, būtina pasiekti įtampą: pilną ir maksimalią. Tai galite pasiekti vienu iš šių būdų: didelis intensyvumas. Taikant šį treniruočių metodą, reikiamas pakartojimų skaičius yra nuo 1 iki 3.

mokslinis riebalų deginimo procesas saugus kūno riebalų nuostolis per mėnesį

Pagrindinis šio treniruočių proceso pranašumas yra produktų, nes dėl to vyksta baltymų sintezė, mokslinis riebalų deginimo procesas. Nurodytas treniruočių metodas padeda pagerinti neuromuskulinę kontrolę; vidutinio intensyvumo. Vienu metodu atliekama iki 12 pakartojimų. Vienas pratimas vidutiniškai trunka iki 70 sekundžių. Didžiausią efektą mokslinis riebalų deginimo procesas suteiks galimybių ribose. Svarbu nepamiršti įgyvendinti kelis paskutinius metodus, nes jie duoda geriausią rezultatą; žemo intensyvumo klasės.

Reikalingas pakartojimų skaičius yra iki 25 vienu metu. Vieno pratimo trukmė neviršija 70 sekundžių. Viso požiūrio metu raumenų atsipalaidavimas neleidžiamas.

Poilsis tarp rinkinių svyruoja nuo 20 iki 60 sekundžių. Kultūrizmo treniruočių programa Selujanovui - ką ir mokslinis riebalų deginimo procesas atlikti Treniruotės programa suskirstyta į 4 dienas: pirmadienį reikalaujama, kad sportininkas atliktų stuburo raumenų trapecijos ir deltos vystymosi treniruotes. Kitos raumenų grupės treniruojasi mažesnio intensyvumo - komplektai; antradienis - pratimų rankų ir pilvo raumenims treniruotės. Treniruotės būdas - lavinimas - 4—9 komplektai; ketvirtadienis - darbas su pailginančiais kojų raumenimis ir plaštakų lenkiamaisiais raumenimis.

Likusios raumenų grupės treniruojasi mažesnio intensyvumo 1—2 komplektai ; penktadienis - darbas lenkiamų kojų sąnarių srityje. Atlieka 4—9 komplektus vienam pratimui.

Galbūt jus domina