Naujos krypties svorio metimas. Karjeros kryptį pasuko į narvą >> ar-salonas.lt - Lietuvos sporto veidrodis

Verslininkė Ugnė Usevičiūtė: „Sukūriau save iš naujo“

Svorio metimas po gimdymo: kokie pratimai tinka, ko atsisakyti Mama su kūdikiu. Autorius: Žmonės. Gali susidaryti įspūdis, kad tokios žvaigždės kaip Angelina Jolie, Jessica Alba, Victoria Beckham ir daug kitų grožio etalonų, vos  pagimdžiusios, iškart lipa ant treniruoklio ir nenulipa nuo jo, kol neatgauna tobulų formų.

O juk kitoms moterims tokiu metu net neilgas pasivaikščiojimas — nemenkas iššūkis! Akivaizdu, kad jų iškelta kartelė visoms pasaulio mamoms — tikrai aukšta.

naujos krypties svorio metimas

Bet ar toks žaibiškas svorio metimas po gimdymo nekenkia sveikatai? Medikų atsakymas vienareikšmiškas — kenkia. Ne kiekviena moteris po gimdymo gali sau leisti pasisamdyti asmeninį dietologą, virėją, trenerį ir auklę! Paaugusių kūdikių mamytės dažnai mėgsta pabaigti jų nesuvalgytą maistelį.

naujos krypties svorio metimas svorio netekimas išspausti puslapį

Deja, būtet šis taupumas ir užkandžiavimas kartais ir neleidžia moterims susigrąžinti taip išsiilgtų buvusių formų. Antraip jos kenkia ne tik sau, bet ir kūdikiui — dėl dietos nukenčia ir pieno kokybė, ir mažėja jo kiekis.

Per pusmetį 24 kg atsikračiusi Viktorija šypsosi: sunku nebuvo, svoris tiesiog tirpo

Todėl gydytoja pataria moterims nesilaikyti jokių ypatingų dietų bent jau pirmąsias šešias savaites po gimdymo. Šitaip galite atsikratyti nemažai iki gimdymo priaugto svorio — pieno gamybai papildomai reikia — kcal per dieną. Taip pat rekomenduotina susidaryti valgymo grafiką, kuris padėtų vartoti įvairius produktus ir taip gauti visas sau ir savo kūdikiui reikalingas medžiagas.

Be to, paaugusių kūdikių mamytės dažnai mėgsta pabaigti jų nesuvalgytą maistelį. Vargina slogi nuotaika?

naujos krypties svorio metimas

Naujos krypties svorio metimas L. Kūdikius auginančioms moterims gydytojai rekomenduoja užsiimti aktyvia fizine veikla ir mankštintis, kadangi fiziniai pratimai ne tik padeda susigrąžinti buvusias formas, bet ir sumažina pogimdyvinės depresijos riziką. Taip pat negalima pamiršti, jog po gimdymo, ypač maitinant krūtimi, svoris krinta savaime, todėl norint atgauti gražias kūno formas pakanka kelių efektyvių pratimų.

naujos krypties svorio metimas lauren gerasis prarasti svorio

Net jei prieš nėštumą turėjote antsvorio, gydytoja ragina pasinaudoti proga ir pasidailinti kūno formas. Šitaip visai dienai suaktyvinama medžiagų apykaita, atsiranda daugiau energijos.

  • Svorio netekimas Madridas
  • Volframas rašė: Simonas rašė: Na aš tai nesu kačiokas, bet visą laiką turėjau prižiūrėti savo svorį ir neapsileisti, kol galiausiai apsileidau tai kebabais, nesportavau darėsi bloga nuo savęs ir vieną dieną pasiūlė man draugas pabandyti sudalyvauti konkurse, kur galima numesti svorio mitybos ir sporto dėka.
  • Svorio metimo patarimai, kaip sudeginti riebalus
  • Lukošiūnas pavasarį debiutavo mišrių kovos menų narve, o dabar ruošiasi ir antrai savo profesionaliai kovai narve.
  • Ar hiphopas verčia mesti svorį
  • Skierg svorio metimas
  • Kaip pašalinti riebalų lazdelės sukibimą

Tačiau jeigu esate pelėda, treniruokitės vakarais. Kada ir nuo ko pradėti, kad nepakenktumėte nei sau, nei kūdikiui? Jei jis uždega žalią šviesą — pirmyn! Jei ne — geriau neskubėkite ir palūkėkite, kol sustiprėsite.

Numetusi net kilogramų antsvorio, moteris dabar be vargo matuojasi dizainerio Liutauro Salasevičiaus sukneles ir drąsiai stoja prieš fotokameras. Sako, kad kur kas daugiau valios ir drąsos reikėjo, kai prieš dvejus metus nusprendė keistis ir viešai apie tai kalbėti. Per šį laiką ji daug kam tapo svorio metimo etalonu ir sveiko gyvenimo influencere. Regis, jaučiatės tarsi antrą kartą gimusi. Kitaip ir būti negali, kai numeti nuo savęs du suaugusius žmones, sveriančius po septyniasdešimt kilogramų!

Juk svarbiausia — jūsų ir jūsų mažylio sveikata. Taip pat nepamirškite pasitikėti savo kūnu. Iki 6—8 savaičių po gimdymo nerekomenduojamas bėgimas ar šokinėjimas, antraip rizikuojate naujos krypties svorio metimas rimtų traumų ir pažeisti sąnarius.

Nuorodos kopijavimas

Saugiau rinktis treniruotes su kamuoliais, užsirašyti į treniruotes baseine, pilateso, kalanetikos užsiėmimus. Mankšta su vėžimėliais. Jei gavote gydytojo leidimą pradėti sportuoti, nė nemėginkite pradėti intensyvų treniruočių. Mankštas natūraliausia pradėti nuo pasivaikščiojimų.

MODELIO DARBAS MILANE. Kaip greitai numesti svorio? Ką aš valgau?

Pastaruoju metu išpopuliarėjo treniruotės su vežimėliais. Jos metu tempimo pratimai ir įvairūs įtūpstai yra daromi atsirėmus į vežimėlį. Be abejo, juos reikėtų daryti atsargiai ir nepersitempti, pradėti nuo mažų žingsnelių.

Pilvo preso pratimai. Po gimdymo labai svarbu stiprinti pilvo presą. Net tos moterys, kurios iki nėštumo intensyviai sportuodavo, per devynis mėnesius nešiodamos kūdikį praranda buvusį pilvo raumenų stiprumą. Pilvo prese yra dvi pagrindinės zonos, kurioms reikia skirti daugiau dėmesio — tai viršutinė ir apatinė jo dalys.

naujos krypties svorio metimas t3 vs t4 svorio metimui

Apatinę dalį stiprina įvairūs kojų kilnojimo pratimai, o viršutinė dalis stiprėja judinant liemenį. Svarbiausia — nepamiršti abiejų zonų, kadangi taip sustiprinsite įstrižuosius pilvo raumenis, kurie labai svarbūs moters liemeniui. Pasirinkti tinkamiausią treniruotę geriausiai padės treneris, tačiau jeigu renkatės pačios, išbandykite kuo įvairesnių treniruočių ir stenkitės nuolat keisti lieknėjantys natūralūs gėrimai tenkantį krūvį.

Svorio metimas - ar-salonas.lt diskusijų forumas

Nebijokite laikui bėgant treniruotes intensyvinti. Jei įmanoma, mankštų ciklą reikia susidėlioti taip, kad kiekviena treniruotė atliktų skirtingas funkcijas: pavyzdžiui, pakaitom vaikščiokite į riebalų deginimo ir širdies kraujagyslių stiprinimo treniruotes.

  • Paprasti triukai, kaip numesti svorio - Temos - Ligos, sveikata, vaistai - ar-salonas.lt
  • Verslininkė Ugnė Usevičiūtė: „Sukūriau save iš naujo“ | Žmonėar-salonas.lt

Dubens dugno raumenų stiprinimas Renkantis treniruotes, būtina atkreipti dėmesį į dubens dugno raumenų stiprinimo pratimus. Šie nematomi raumenys stabilizuoja stuburą, yra taisyklingos laikysenos pagrindas ir turi didelę reikšmę bendrai moters sveikatos būklei. Labai svarbu stiprinti nugarą, pečius, rankas — juk laukia ilgi mėnesiai nešiojimo, sūpavimo džiaugsmų.

jautienos krūtinėlė pašalina riebalus

Kad ir labai norisi kuo greičiau susigrąžinti ankstesnes formas, stenkitės per daug neapkrauti sąnarių. Dar kartą primename — įsiklausykite į savo kūną!

Jums gali patikti

Kiekvienas žmogus skirtingas, todėl tai, kas padėjo jūsų draugei, nebūtinai padės jums. Jei naujos krypties svorio metimas po nedidelės mankštos greitai nuvargstate, dūstate, jaučiate nemalonius skausmus pilve ar kitokį diskomfortą — tai ženklas, jog kažką darote ne taip.

Tokiu atveju luktelkite, mažinkite krūvį arba rinkitės kitokius pratimus — juk mažyliui reikalinga sveika, žvali ir gerai besijaučianti mama.

Galbūt jus domina