Numesti svorio metabolizmas lėtėja

Medžiagų apykaita: 6 mitai, kuriais neverta tikėti

Dažnai tokia formulė gali atvesti prie visiškai priešingo rezultato.

Autorius: Žmonės. Patarimų, kaip tą medžiagų apykaitą pagreitinti, taip pat yra labai daug. Tačiau šioje vietoje nemažai ir įvairių mitų, prieštaringų nuomonių kaip ir nuolat besikeičiančiose žiniose apie mitybą ir tai, kas sveikakuriomis esame įpratę tikėti.

Juk organizmas susidūręs su kalorijų trūkumu sulėtina medžiagų apykaitą. Labai nemalonu sužinoti, kad įdėjus daug pastangų, ribojant save maistu, pamatote ne tokį rezultatą, kurio tikėjotės. Tačiau norint palaikyti tinkamą svorį, gražią figūrą ir puikią sveikatą reikalinga gera medžiagų apykaita. Greita medžiagų apykaita yra pats teisingiausias ir sveikiausias būdas numesti nereikalingą svorį.

Ieškoti Koks maistas lėtina medžiagų apykaitą?

Vieni gimsta su greitesne medžiagų apykaita, kiti su lėtesne; taip pat po 20 metų ji natūraliai pradeda lėtėti. Tačiau yra būdų, kaip galima pagreitinti medžiagų apykaitą. Žmogaus organizmas nuolat gamina energiją, kad galėtų palaikyti visas funkcijas.

vienintelis būdas numesti kūno riebalus dykumos svorio metimas

Natūralus būdas, kaip energija gali būti palaikoma — valgymas. Kaip greitai numesti svorio metabolizmas lėtėja yra paverčiamas energija priklauso nuo medžiagų apykaitos. Norint, kad jį būtų greita, reikia laikytis šių taisyklių: Sportuoti.

Tai reiškia, kad ji turi svarbią reikšmę, tačiau kokią? Kodėl sugalvojus lieknėti ar nusprendus sveikai maitintis, pirmiausia turite paspartinti medžiagų apykaitą, o, svarbiausia, kaip tai padaryti?

Vienas iš geriausių būdų pagreitinti medžiagų apykaitą — raumenų masės padidinimas. Raumenų ląstelės turi aštuonis kartus didesnį metabolizmą medžiagų apykaita negu riebalų ląstelės. Tai reiškia, kad raumenys ramybės būsenoje sudegina daugiau kalorijų negu riebalai.

1 mitas. Pusryčiai greitina medžiagų apykaitą

Be raumenų masės padidėjimo sportas turi ir kitą naudą. Įvairios aerobinės treniruotės greitina organizme vykstančius procesus. Kardio pratimai greitina širdies ritmą ir stipriai padidina metabolizmą treniruotės metu. Taip pat padidėjęs metabolizmas tęsiasi nuo 12 iki 24 valandų po treniruotės, kuomet raumenys degina papildomas kalorijas, kad atsistatytų.

2 mitas. Valgyti mažomis porcijomis visą dieną geriau nei tris kartus per dieną didesnį kiekį

Pusryčiai — svarbiausias dienos maistas. Organizmas negauna maisto visą naktį, nes tuo metu miega, todėl sulėtėja medžiagų apykaita. Tuomet ląstelės negauna pakankamai maistinių medžiagų, ir pradeda dirbti neefektyviai, kaupiasi riebalai, kad organizmas galėtų juos naudoti tuomet, kai negauna numesti svorio metabolizmas lėtėja. Pusryčiai neleidžia organizmui sulėtinti medžiagų apykaitos, tuo tarpu jeigu žmogus nepusryčiauja, nuo miego pradžios iki pietų dažniausiai yra apie 12h, o tai pirmas signalas organizmui lėtinti medžiagų apykaitą.

pasienio collie nuostolio svoris liekninančios svarstyklės

Valgykite dažnai. Ilgos pertraukos tarp valgio priverčia organizmą pereiti į badavimo rėžimą, tai lėtina metabolizmą tam, kad būtų išsaugota organizmui reikalinga energija.

Norėdami sumažinti dienos kalorijų kiekį, mažinkite porcijas, bet ne valgymo dažnumą. Stenkitės valgyti 5—6 kartus per dieną, vienodais periodais, taip organizmas nuolat gaus reikiamą medžiagų kiekį ir palaikys greitą medžiagų apykaitą. Tinkamai maitinkitės.

Dažnas valgymas nereiškia, kad reikia valgyti tai, kas papuola po ranka. Sumuštiniai ir greitas numesti svorio metabolizmas lėtėja šioje vietoje tikrai netinka.

Medžiagų apykaita

Nesveikus užkandžius galite lengvai pakeisti vaisiais, daržovėmis, kiaušiais, riešutais. Produktų turinčių daug ląstelienos pvz. Ląsteliena nėra lengvai pasisavinama, tačiau organizmas vis tiek stengiasi ją suskaidyti, taip naudodamas daug energijos ir spartindamas metabolizmą.

Taip pat daržovės turi mažai kalorijų, bet turtingos maistingosiomis medžiagomis, o tai yra idealus maistas norintiems numesti svorio.

10 būdų paspartinti metabolizmą

Taip pat galima padidinti baltyminio maisto kiekį, nes jo pasisavinimui organizmas naudoja du kartus daugiau energijos negu riebalų ar angliavandenių. Gerkite daug vandens. Sumažėjęs vandens kiekis organizme lėtina medžiagų apykaitą. Kai organizme sumažėja vandens, sumažėja ir organizmo temperatūra.

numesti svorio metabolizmas lėtėja

Tuomet organizmas pradeda kaupti riebalus — tai priemonė kuri jam padeda pakelti ir palaikyti reikiamą temperatūrą. Gerkite ne mažiau dviejų litrų vandens per dieną. Gerkite žaliąją arbatą. Žalioji arbata greitina metabolizmą, padeda deginti kalorijas net ramybės būsenoje. Taip pat arbata didesnį kiekį riebalų paverčia energija.

Galbūt jus domina