Nusistatykite sėkmę svorio metimo srityje

UK svorio netekimo stovyklos

Vieni riebalai iškraipo kūno proporcijas, kiti — didina ligų riziką: kaip juos atskirti Kalorijos — svarbiausia mažinant svorį.

Kalorijų sumažinimas svorio netekimas

Norint numesti svorio, reikia suvartoti mažiau kalorijų, nei išeikvojate. Tik nebūtina jų skaičiuoti.

  1. Смит бросил взгляд через плечо.
  2. Kaip turėti valios norą numesti svorio
  3. Natūralus kūnas lieknas
  4. Kaip lieknėti po gimdymo | ar-salonas.lt
  5. Ar galite deginti riebalus vietoje?

Skaičiuojant kalori jas, skaitant etiketes, nustatant porcijų dydžius išeikvojama daug laiko, bet dažniausiai vis tiek išlieka nemenka klaidų tikimybė. Galite daug aiškiau pamatyti savo mitybos įpročius ir geriau suvokti, ką valgote.

nusistatykite sėkmę svorio metimo srityje

Nusistatykite sėkmę svorio metimo srityje galvodami apie mitybą, valgysite sveikiau. Žinoma, skaičiuoti kalorijų nebūtina, tačiau tai gali padėti žengti tinkama linkme. Jei nenorite nė galvoti apie nusistatykite sėkmę svorio metimo srityje skaičiavimą, pasvarstykite, kaip išvengti cukraus ir apdorotų maisto produktų, o vietoj jų rinktitės daug maisto medžiagų turinčius neapdorotus produktus.

Nusistatykite tikslą Kad numestumėte svorio, reikėtų nusistatyti realų tikslą ir apdovanoti save už pasiekimus. Tikslas turi būti asmeninis, konkretus, realus ir išmatuojamas: Asmeninis — turite tikėti savo tikslu ir išties norėti jį pasiekti.

  • Nuodų svorio netekimas
  • Dietos palauks | Patarimai | Sveika dieta
  • Vienos žadame mažiau valgyti nuo rytdienos, kitos ieškome efektyvios dietos.
  • Kalorijų sumažinimas svorio netekimas- Kalorijų sumažinimas svorio netekimas
  • Nemažai žmonių negali priversti savęs sportuoti sporto klubuose.
  • Svorio netekę vyrai, vyresni nei 40 m
  • Metas verčia mane mesti svorį
  • Meniu aukšto baltymo dieta kalorijų mėginio dietos planas Atminkite, kad iš šių lygčių gautos vertės yra apytikslės ir, sumažinant Jūsų BMR lygiai ais kalorijų, nebūtinai bus pasiektas lygiai 0,5 kg.

Konkretus — turite aiškiai apibrėžti, ką norite pasiekti. Realus — tikslas turi būti realus ir pasiekiamas pagal kūno formas ir gyvenimo būdą.

Komentuoti

Išmatuojamas — turite stebėti pažangą ir būseną, kad žinotumėte, kiek jau pasiekėte. Maisto ir treniruočių dienoraštis padės stebėti pokyčius ir pamatyti, ar pasiekėte tikslą. Tikslas taip pat turėtų būti: Sutartas — papasakokite kam nors apie savo tikslą pavyzdžiui, treneriui ar draugui ir jį užrašykite. Tai rodys įsipareigojimą keistis ir sėkmės tikimybė bus daug didesnė.

nusistatykite sėkmę svorio metimo srityje

Apibrėžtas laiko atžvilgiu — kai apsisprendžiate siekti tikslo, turėtumėte nusistatykite sėkmę svorio metimo srityje prioritetus, sukurti planą ir nustatyti, per kiek laiko turėtumėte jį pasiekti. Apdovanojantis — apdovanojimas pasiekus tikslą padės išlaikyti motyvaciją ir susitelkimą. Apdovanojimas gali būti paprastas — už pasiektus savaitės tikslus nueiti į kiną ar nusipirkti naujus sportbačius pasiekus pusmečio tikslą.

Išsklaidykite keturis mitus apie svorio metimą Apie svorio metimą sklando daugybė mitų ir jie gali trukdyti siekti savo užsibrėžtų tikslų. Štai tiesa apie keturis dažniausiai girdimus su svorio metimu susijusius mitus: 1 mitas.

Dietos palauks

Sportuojant tuščiu skrandžiu, svoris krinta greičiau Sportuojant tuščiu skrandžiu, pavyzdžiui, iš pat ryto, organizmas gali būti priverstas sudeginti daugiau riebalų nei angliavandenių energijai gauti, tačiau nebūtinai greičiau atsikratysite svorio.

Nortumbrijos universiteto tyrėjai paprašė 12 vyrų savanorių atlikti vidutinio intensyvumo treniruotę ant bėgimo takelio 10 val. Tyrimo duomenys parodė, kad tie, kurie sportavo tuščiu skrandžiu, sudegino iki 20 proc. Tyrimo metu sportininkai treniruodavosi arba nevalgę, arba vartoję angliavandenių. Po šešių savaičių tie, kurie sportavo nevalgę, sudegindavo daugiau kalorijų iš riebalų ir padidino riebalus deginančių enzimų kiekį raumenyse.

UK svorio netekimo stovyklos

Tik tai nereiškia, kad atsikratysite daugiau riebalų! Buvo nustatyta, kad sportavusieji prieš pusryčius per dieną suvartodavo nusistatykite sėkmę svorio metimo srityje pat kalorijų kaip ir tie, kurie sportuodavo papusryčiavę. Taigi jei norite atsikratyti riebalų, sportuodami tuščiu skrandžiu teoriškai sudeginsite jų daugiau, bet tai nebūtinai padės greičiau atsikratyti kilogramų.

Svarbiausia — kiek kalorijų per dieną gausite ir kiek jų sudeginsite.

Tokį pilvą gali turėti daugelis – tiesiog nedarykite pagrindinių mitybos klaidų

Visos kalorijos lygios Iš esmės visos kalorijos pagal suteikiamą energiją yra lygios. Tačiau tai, kiek energijos gausite iš maisto, priklausys nuo to, iš kur gausite kalorijų iš baltymų, angliavandenių ar riebalų. Kitaip tariant, kalorijų iš vištienos ar brokolių — ne tas pats, kas kalorijų iš cukraus. Skirtingi maisto produktai nevienodai veikia organizmą, net jei kalorijų skaičius toks pats.

kaip deginti riebalus apatinėje nugaros dalyje

Suvartoti baltymai, angliavandeniai ir riebalai organizme virškinami, absorbuojami ir suskaidomi. Vienos suvartotos kalorijos naudojamos maistui virškinti ir jam versti organizmui reikalinga energija. Tai vadinama terminiu maisto poveikiu, arba termogeneze. Pavyzdžiui, organizmas sunaudoja daugiau kalorijų suvirškinti ir suskaidyti baltymams nei angliavandeniams ar riebalams. Be to, turite įvertinti skirtingų maisto medžiagų poveikį sotumo pojūčiui kaip sočiai jaučiatės jų suvartoję.

Baltymai pasotina labiausiai, o rafinuotieji angliavandeniai — mažiausiai. Kai kurios kalorijos gali paveikti hormonus smegenyse ir skatinti valgyti daugiau. Pavyzdžiui, cukrus paveikia tam tikras smegenų sritis ir skatina persivalgyti.

Baltymai, riebalai ir žemo GI angliavandeniai neskatins noro valgyti daugiau. Trumpai tariant, matuojant tik kiekį, visos kalorijos lygios, tačiau, metant svorį ir rūpinantis sveikata, kalorijos tampa nevienodomis. Turėtumėte galvoti apie kalorijų kokybę, o ne tik jas skaičiuoti.

nusistatykite sėkmę svorio metimo srityje iv svorio metimas

Turite išeikvoti kalorijų, kad atsikratytumėte 0,5 kg svorio kalorijų, prilygstančių 0,5 kg svorio, yra tarsi visų dietų dogma, tačiau šis skaičiavimas nėra visai tikslus. Šie skaičiai paimti iš nedidelio tyrimo, atlikto šeštajame dešimtmetyje.

Tam nėra mokslinio pagrindo, visai neatsižvelgiama į jūsų kūno sandarą, svorį ar medžiagų apykaitą. Suvartoti kalorijų mažiau, kad atsikratytume 0,5 kilogramo, gali pavykti tik pirmas 10 ar 12 dienų, kol netenkate ir skysčių.

Kai svoris nukrinta ir kūno masė tampa mažesnė, darydami tą patį išeikvojate mažiau kalorijų.

Kalorijų sumažinimas svorio netekimas Kalorijų sumažinimas svorio netekimas 2. Nusistatykite savo svorio netekimo tikslus. Prisiminkite, kad 1 svaras ~ 0,45 kg prilygsta maždaug kalorijų, ir dienos kalorijų suvartojimo sumažinimas, santykinai lygus Jūsų BMR sumažinimui ais kalorijų per dieną, teoriškai padės numesti pusę kilogramo per savaitę. Už kalorijų dietos plano pagrindimas, kad drastiškas sumažinimas suvartojamų kalorijų rezultatų svorio netekimas, su mažai arba jokio fizinio aktyvumo.

Po tam tikro laiko svoris nebekrinta, net jei mažinate kalorijų skaičių po tiek pat — sumažėjus kūno svoriui ir gaunant mažiau kalorijų, medžiagų apykaita sulėtėja. Taip organizmas išsaugo energiją, kai jos gaunama nedaug. Tyrimu buvo atskleista, kad žmonių, kurie laikosi griežtai riboto kalorijų skaičiaus dietos, medžiagų apykaita lėtesnė.

1200 kalorijų mėginio dietos planas

Be to, kai organizmui trūksta kalorijų, deginate ne tik riebalus, bet ir baltymus. Taigi metant svorį mažėja ne tik riebalų, bet ir raumenų masė.

nusistatykite sėkmę svorio metimo srityje normalus svorio netekimas com

Iš tikrųjų riebalai tukina ne daugiau nei kitos maisto medžiagos, gal net nusistatykite sėkmę svorio metimo srityje. Riebalai — svarbi organizmo dalis. Jie gal ir kaloringi, tačiau sotūs, todėl organizmas greičiau pajunta sotumą ir suvalgote mažiau, jei tik renkatės natūralius riebalų gausius produktus pavyzdžiui, pieną, sūrį, riešutus, žuvįo ne labai apdorotus pavyzdžiui, sausainius, pyragus ir tortus.

Kitaip nei paprastai manoma, riebalai gali netgi padėti numesti svorio, nes leidžia reguliuoti apetitą.

Main Navigation

Rafinuotieji angliavandeniai ir cukrus nesuteikia sotumo jausmo ir gali skatinti valgyti daugiau. Norėdami numesti svorio, užuot vengę riebalų, vartokite natūralius neapdorotus — pavyzdžiui, sviestą, alyvuogių aliejų, riešutus, sėklas, riebią žuvį, avokadus ir sumažinkite cukraus bei rafinuotųjų angliavandenių kiekį. Geriausias liemens riebalų deginimo būdas sportuojantiems.

Galbūt jus domina