Praleidžiant gerą svorį, Kaip susidaryti mitybos planą svoriui mesti: nuo A iki Z - Sveikatos inžinerija

Fitneso pradžiamoklis

Esi girdėjęs?

Kaip susidaryti mitybos planą svoriui mesti: nuo A iki Z

Ko gero. Vieni tam pritaria — neva kitaip suirs tavo raumenys ir praleidžiant gerą svorį medžiagų apykaita. Kiti sako, jog tai yra stebuklas, leidžiantis praleidžiant gerą svorį numesti svorio. Klem riebalų degintojas yra iš tikrųjų? Jeigu esi reguliarus skaitytojas, žinai, jog visada esu linkęs remtis pamatuotais faktais. Šis straipsnis nėra kitoks. Peržvelkime, ką sako literatūra. Kas nutinka Tau praleidus pusryčius?

KMI — Kūno masės indeksas. Tai yra tavo svorio ir ūgio santykis, kuris nusako, ar esi per mažo svorio, normalaus svorio ar turi viršsvorio. Kas yra didesnio KMI: tie, kurie pusryčių nevalgo? Tie, kurie niekada jų nepraleidžia? Literatūroje sutinkame dvejopus rezultatus. Nėra vieno tikslaus atsakymo. Gali būti, kad pusryčius praleisti naudingiau būtų tiems, kurie jau turi viršsvorio nei tiems, kurie praleidžiant gerą svorį normalaus svorio. Tačiau tai buvo pastebėta tik šiame viename tyrime, kuriame dalyvavo mokyklinio amžiaus vaikai šaltinis.

Įprastai pusryčių nevalgymas siejamas su prastesniais akademiniais pasiekimais, tad į tai taip pat reikėtų atsižvelgti. Toliau naršant literatūrą, esminio skirtumo tarp kūno kompozicijos pokyčių nepastebima. Praleisi pusryčius ar nepraleisi — tai neįtakos nei tavo per dieną sudegintų kcal skaičiaus, nei tavo medžiagų apykaitos greičio šaltinis. Vienas toks įdomus tyrimas matavo, koks skirtumas tarp skirtingų tipų pusryčių ir visai jokių pusryčių.

Ar tiesa, kad soliariumai padeda mesti svorį? Vitaminas D atsakingas už riebalų deginimą Autorius: Žmonės.

Rezultatas — praleidę pusryčius numetė daugiau svorio, bet tuo pačiu padidėjo ir jų cholesterolio lygis šaltinis. Nors tai ir nebuvo drastiški, tačiau šie pokyčiai vis vien buvo užfiksuoti.

numesti svorio per savaite

Apibendrinus — nėra vieno aiškaus ir tvirto atsakymo. Viskas priklauso nuo aplinkybių. Galima nauda Nori priaugti svorio? Nori numesti svorio? Suvartojamų kcal skaičius visada bus tai, kas diktuoja kūno svorio pokyčius. Jeigu suvartosi mažiau kcal, nei kūnas sunaudoja, svoris kris. Tai yra nenuginčijamas fizikos dėsnis šaltinis. Taigi, pusryčių praleidimas ar nepraleidimas turėtų figūruoti tavo visos dienos suvartojamo maisto kiekio kontekste.

Svorio metimo mitai – kaip lieknėti, kad kilogramai negrįžtu?

Pavyzdžiui: buvo stebima, kaip žmonės reaguoja į daug angliavandenių turinčius pusryčius, daug skaidulų turinčius pusryčius arba visai jokių pusryčių šaltinis. Rezultatas būtent toks, apie kokį pagalvojai — praleidus pusryčius, vėliau būsi alkanesnis. Praleidžiant gerą svorį gerą svorį Tavo pusryčiai įprastai yra kcal, o pietūs taip pat kcal, praleidęs pusryčius ko gero Tu vis vien liksi suvartojęs mažiau kcal. Tame pačiame tyrime pastebėta, jog praleidus pusryčius, žmogus per pietus suvartoja vidutiniškai kcal daugiau, nei mano vyras nenori numesti svorio. Taigi, sudėjus pusryčius ir pietus, Tu suvartotum kcal.

Praleidęs pusryčius ir alkį kompensavęs sotesniais pietumis, suvartotum kcal. Vadinasi praleidžiant gerą svorį kcal mažiau! Tai gali būti puiki strategija siekiant sumažinti suvartojamo maisto kiekį. Visas šitas reikalas pradeda skambėti kaip protarpinis badavimas Intermittent Fasting, arba IF išsamiau su šia mitybos strategija gali susipažinti čia.

Nuorodos kopijavimas

Gali gerti kavą, arbatą, ZERO gėrimus. IF yra dar viena mitybos strategija, bet ne stebuklas. Stebuklų nebūna. IF ar ne, fizikos dėsniai vis vien galioja. Protarpinio badavimo nauda slypi kitur. Pavyzdžiui: mažiau galvosūkio dėl maisto gamybos.

riebalų nuostolių agurkas kūno plonas vidinis dėvėjimas

Taip pat ir didesnės maisto porcijos — daugiau sotumo jausmo. Psichologiškai tai gali būti Tau lengvesnis būdas kontroliuoti maisto kiekius.

praleidžiant gerą svorį

Kaip žinia, geriausias mitybos planas yra tas, kurio Tu galėsi laikytis ilgalaikėje perspektyvoje. Tu negali nuolat daryti to, kas Tau nepatinka kaip netikėta, ane?

numesti svorio per savaite

Nei IF, nei Keto, nei pusryčių praleidimas, nei dar kokia nors strategija nėra išskirtinė. Tai yra įrankiai. Tinkamiausią sau pasirink pats. Galima žala Kalorijų kiekis nusako Tavo kūno svorio pokyčius. Praleidžiant pusryčius, mes praleidžiame ir dalį baltymų, kuriais kūną galėjome pamaitinti kartu su rytiniu patiekalu.

ar numesite svorio mėnesiais riebalų apykaita svorio metimas

Nors tai nėra esminis dalykas, tai vis vien gali turėti šiek tiek įtakos. Valgant vieną ar du didelius patiekalus, mes galime patenkinti dienos baltymų poreikį. Nepaisant to, ką girdėjai, organizmas geba pasisavinti daugiau, nei 30g baltymų populiarus mitas. Tiesa, kuo daugiau baltymų vienu metu suvartosi, tuo mažiau jų bus efektyviai panaudota raumenų audiniams.

Dar vienas praleidžiant gerą svorį faktas. Cirkadinis ritmas yra žmogaus organizmo biologinis laikrodis.

Ar tiesa, kad soliariumai padeda mesti svorį?

Jis reguliuoja, kada Tu miegi, o kada keliesi. Cirkadinis ritmas suderintas taip, kad dienos metu jaustumeis žvalus, o naktį jaustumeis… niekaip, nes Tu naktimis miegi ir nejauti.

Is Sailing in East Africa Dangerous? Preparing for Passage when DANGER LURKS! Patrick Childress#34

Pastaruoju metu vis labiau pastebima, jog pusryčių praleidinėjimas gali turėti neigiamos įtakos tavo biologiniam laikrodžiui, t. Turėk mintyje šiuos du aspektus vardan savo patogumo. Tai… Praleidžiant gerą svorį dvejopi tyrimų rezultatai.

Vieni jų rodo, jog pusryčius galbūt geriau praleisti tiems, kurie turi viršsvorio, kiti rodo, praleidžiant gerą svorį skirtumo praktiškai praleidžiant gerą svorį. Idealiausia būtų reguliariai maitinti raumenis baltymais, tačiau surinkus visus baltymus per pora valgymų, vis vien pasieksi rezultato.

  • Kaip numesti savo pilvo pilvuką
  • Tačiau kitais kartais tai gali būti jūsų kūno būdas pranešti, kad jis jau yra patenkintas esamu svoriu ir lieknėti toliau nebėra reikalo, rašo svetainė womenshealthmag.
  • Svorio metimo mitai – kaip lieknėti, kad kilogramai negrįžtu? - ar-salonas.lt
  • Bet jūs galite visiškai gydyti save labiausiai šonine dabar ir tada.
  • Dėja, neretai svorio metimas tampa aktualus tik pasiekus kritinę ribą, tuomet — ieškoma greičiausių ir papraščiausių būdų kaip sulieknėti, o didžiausiu troškimu tampa itin greitas bei efektyvus rezultatas.

Galbūt pusryčių praleidinėjimas turės šiek tiek neigiamos įtakos tavo cirkadiniam ritmui. Šiuo metu mes žinome tiek — elkis taip, kaip Tau yra patogiau ir ką galėsi palaikyti praleidžiant gerą svorį perspektyvoje. Valgysi pusryčius ar ne — tai nebus esminis aspektas keičiant Tavo kūno kompoziciją.

Viskas priklausys nuo teisingai išpildytų pagrindų — bendro dienos kcal skaičiaus praleidžiant gerą svorį teisingai sudėlioti makroelementų: baltymų, riebalų ir angliavandenių santykio.

Ar Tu turėtum praleisti pusryčius?

Galbūt jus domina