Prarasti 3 svarus riebalų per savaitę

Kiek reiktų suvartoti kalorijų, norint numesti svorį?

Viename svare ,24 g riebalų yra kalorijų. Jei jūsų raumenys per dieną išeikvojo kalorijų daugiau, nei įprasta, teoriškai, per septynias dienas turėtumėte sudeginti kalorijų arba vieną svarą riebalų.

Atrodo, kad būtų logiška per dieną suvartoti kalorijų mažiau, taigi, raumenys turės prarasti 3 svarus riebalų per savaitę riebalus, gaunamus iš riebalų ląstelių. Deja, tai veikia ne visiškai taip.

Ar raumenys sveria daugiau nei riebalai?

Pažiūrėkime į pavyzdį. Dėl paprastumo, kalbėsime apie vidutinio ūgio ir formų moterį.

prarasti 3 svarus riebalų per savaitę didėja medžiagų apykaita ir svorio metimas

Atsižvelgsime į tris grupes: Mergina sportininkė suvartoja kalorijų per dieną; ji išlaiko savo svorį. Vidutinė mergina per dieną suvartoja kalorijų; jos svoris gali būti artimas reikalingam arba kg didesnis, tačiau šį svorį ji išlaiko.

AEROBIKA SVORIO METIMUI? AIŠKU, KAD NE!

Sėslioji mergina per dieną suvartoja mažiau nei kalorijų; ji gali būti patenkinta savo svoriu arba turėti iki 30 kg antsvorį, tačiau ir ji savo svorį išlaiko. Mergina sportininkė mėgsta sportą, treniruodamasi praleidžia valandas per dieną, penkias dienas per savaitę. Ji gali suvartoti kalorijų ir nepriaugti svorio, o sėslioji mergina nuo pusės tiek kalorijų įgauna papildomą svorį. Jei sportiškoji mergina per dieną suvartoja kalorijų mažiau, per savaitę gali numesti vieną svarą riebalų.

svorio metimo velnias nešioja prada amg lieknėjimas

Jos ištreniruoti raumenys treniruojami taip, kad jie degintų saugomus riebalus, taigi, jos kūnas palankiai priims kalorijų sumažėjimą. Ji lengvai gali numesti svorį, tačiau sėsliajai mergina tai sudėtinga. Suvartodama kalorijų, ji egzistuoja ant medžiagų apykaitai reikalingų medžiagų kiekio ribos.

Kiek reiktų suvartoti kalorijų, norint numesti svorį?

Jos organizmas netoleruos kalorijų sumažėjimo. Dėl to, kad jos raumenys tinkamai nedegina riebalų, per savaitę ji praras daug mažiau nei vieną svarą.

prarasti 3 svarus riebalų per savaitę

Ji gali numesti vieną svarą, tačiau tik dalis iš to svorio bus riebalai. Likusi prarasto svorio dalis bus proteinas ir vandenys.

Sumažinkite svorį per šią 21 dienos dietą

Kuo storesnė yra sėslioji mergina, tuo labiau prarasdama svorį ji bus linkusi prarasti raumenis ir vandenis, o ne riebalus. Kalbant apie vidutinę merginą, galime lengvai susipainioti, nes niekas negali pasakyti, ar ji labiau panaši į sėsliąją, ar į sportiškąją. Taigi, niekas negali pasakyti, ar sumažindama kalorijų suvartojimąprarasti 3 svarus riebalų per savaitę praras svarą riebalų, ar raumenų ir vandens.

Tiesa apie masės auginimą 4. Norint priaugti raumenų, jūs turite valgyti, tiesa? Manau, visi sutiksime su tuo. Jei jūs esate natūralus, jūs negalėsite priaugti raumenų, kol jūs nesuvalgysite pakankamai kalorijų ir atitinkamų medžiagų turinčio maisto, kad skatinti raumens augimą. Jeigu jūs nesuvalgote pakankamai, jūsų kūnas nebus optimalioje raumenų auginimo būsenoje.

Buvo manoma, kad jei organizmui, kuris buvo pratęs svorio metimo patarimai kosmopolitiškas kalorijų per dieną, kuriam laikui suvartojimas sumažinamas ikijis automatiškai numes po kalorijų iš riebalų atsargų. Tačiau kūnas gali sumažinti savo kalorijų poreikį ir vietoje to sulėtinti medžiagų apykaitą. Milijonai žmonių radikalių žemo kalorijų kiekio dietų pagalba numetė svarus.

prarasti 3 svarus riebalų per savaitę praranda daugiausiai riebalų per 1 savaitę

Šiandien dauguma jų yra storesni, nei buvo prieš dietą. Nors viename riebalų svare yra kalorijų, ne visuomet, per savaitę suvartodama kalorijų mažiau, numesite svarą riebalų. Taigi, išvada yra ta, kad kuo labiau esate nutukusi ir kuo daugiau jums reikia numesti riebalų, tuo atsargiau turėtumėte mažinti suvartojamų kalorijų kiekį.

deivės svorio metimas moterų svorio metimo patarimai

Vietoje to, sutelkite dėmesį į raumenų treniravimą ir riebalus deginančių enzimų kiekio didinimą treniruodamiesi ir sumažinkite kalorijų suvartojimą.

Galbūt jus domina