Prarasti riebalus per 50- ies

prarasti riebalus per 50- ies

Stresas, persivalgymas, širdies ligos, diabetas — visa tai šiandieninio gyvenimo realijos, kurios skatina senėjimo procesus.

Geriausia dieta: kaip lieknėti po ies - DELFI Gyvenimas

Nuo visų jų gydo ir saugo tas pats vaistas — sportas. Tiesa, renkantis treniruotes, svarbu atsižvelgti į amžių. Vienos tiks sulaukusiems ies ir visai kitokios po ojo gimtadienio.

efektyvesnis riebalų nuostolis

Koks sportas tinkamas jums? Freedigitalphotos nuotr. Viena poilsio diena. Kai jums 20 metų, kūnas savaime yra stiprus, tad net ir intensyvios treniruotės jo pernelyg nenualins.

Tiesa, tokio amžiaus žmonių sveikatą neigiamai veikia vėlyvas gulimasis ir netinkami mitybos įpročiai. Svarbiausias iššūkis — įveikti savyje siekį būti tobulam.

Kaip sensta vyrai ir moterys? Vaizdo įraše – pokyčiai nuo 20 iki 60 metų | Žmonėar-salonas.lt

Priešingu atveju treniruotės gali virsti savęs kankinimu, o menkiausia nesėkmė — priežastis sau priklijuoti nevykėlio etiketę. Galvoti ne apie figūrą, o apie sveikatą ir gerą savijautą — štai kas sunkiausia jaunoms merginoms ir vaikinams, kurių pagrindinis gyvenimo tikslas — tobulumas. Treneriai patartų bent trečdalį šių treniruočių pakeisti jėgos pratimais, kurie padės ne tik sulieknėti, bet ir patobulins raumenis.

Jei norite atsikratyti poodinio riebalų sluoksnio pilvo srityje, vien atsilenkimų neužteks. Valgykite daugiau liesos žuvies, daržovių ir vaisių.

Geriausia dieta: kaip lieknėti po 40-ies

Viena išeiginė. Atėjus trisdešimtmečiui daugelis moterų pastebi, kad net ir keleto kilogramų atsikratyti nebe taip lengva kaip anksčiau. Dėl to kalta sulėtėjusi medžiagų apykaita manoma, kad kas dešimtmetį ji sulėtėja vienu—dviem procentaismažėja raumenų ir didėja riebalų masė, taigi kūnui nebereikia tiek kalorijų, kad išlaikytų esamą svorį. Sportas šiame tarpsnyje — pati patikimiausia antsvorio prevencijos forma. Jei gyvensite sveiką gyvenimo būdą, didesnio skirtumo, ar jums 31, ar 39 metai, nepastebėsite.

Tačiau jei ne — raumenų tonuso, svorio ir figūros pokyčiai bus akivaizdūs ir neišvengiami. Siekiate tokiame amžiuje išlikti jaunatviški?

Kosmetologai sunerimę: jaunos mergaitės odą prižiūri lyg 50-metės

Teks pasistengti labiau. Jėgos treniruotes patariama atlikti tokiu grafiku: dvi dienos treniruočių, vienos dienos pertrauka tuo metu susikoncentruojama į intensyvią kardiotreniruotętada — dar dvi dienos jėgos treniruočių ir viena poilsio diena. Nepersistenkite kilnodami sunkius svorius mažiau kartų ar, atvirkščiai — su lengvais svoriais atlikdami daugiau pratimų. Geriausia pasirinkti optimalų variantą, kad jaustumėte, kaip dirba atitinkamos raumenų grupės, bet nepervargtumėte.

REKLAMA Jei kūno formos pakito po gimdymo, rekomenduojamos ir kitokios treniruotės, pavyzdžiui, pilateso mankšta, padėsianti greičiau susigrąžinti tai, ką praradote.

Sekite mus:

Dabar — puikus metas paversti treniruotes savo dienotvarkės dalimi. Pasistenkite išnaudoti kiekvieną progą pajudėti kasdienėje veikloje: stovėkite užuot sėdėję, lipkite laiptais užuot kilę liftu, dažniau pasivaikščiokite. Šio amžiaus moterims patariama įprasti nuolat prarasti riebalus per 50- ies ir atleidinėti pilvo preso, užpakaliuko raumenis — tokios nematomos, bet dažnai kartojamos treniruotės taip pat padeda išlaikyti raumenų tonusą.

Dar 45 minutės kardiotreniruočių penkias dienas per savaitę tai daugiau nei 20 ar 30 metų žmonėms, tačiau intensyvumas — mažesnis. Šio amžiaus žmonių kūnus intensyviau veikia hormonai, medžiagų apykaita dar labiau sulėtėja ir toliau mažėja raumenų masė, o didėja riebalų.

prarasti riebalus per 50- ies

Dabar paprastai papilnėja net tos moterys, kurios iki šiol buvo lieknos. Labiausiai riebalai linkę kauptis vidurinėje kūno dalyje, po krūtine, ant nugaros, vidinėje žasto dalyje ir, žinoma, ant pilvo.

Kaip atsidurti jų gretose? Kad valgyti šiai moteriai patinka labiau nei laižyti, tampa akivaizdu vos užmetus akį į ją ir jos pietų stalą. Vis dėlto Diana turi galvoje kitką — tai, kad, sulaukus ies, jau vėlu pradėti rūpintis savo kūnu. Būdama jauna, ji šimtus kartų metė svorį, laikėsi kone visų įmanomų dietųplonėjo ir vėl storėjo. Dabar yra nurimusi ir nebesinervina dėl tų poros kilogramų, kasmet nusėdančių ant jos pilvo bei šlaunų.

Trys kartai per savaitę kardiotreniruočių užtikrins efektyvią svorio kontrolę. Šiuo metu rekomenduojamos intensyvesnės treniruotės su svarmenimis.

prarasti riebalus per 50- ies svorio netekimas oscestop

Tam tikroms kūno vietoms gali prireikti išskirtinio dėmesio. Todėl ypač patariama daryti pilateso mankštą. Pritūpimai ar kopimas laiptais su svarmenimis padės stiprinti raumenis ir leis išvengti riebalų sankaupų rankų srityje.

  • Gydytojų nuomonė: kokie geriausi būdai mesti svorį po menopauzės - DELFI Gyvenimas
  • Mhp Dren riebalų degintojas
  • Senstu ir gražėju. Ką pataria dietologė toms, kam per 40 | ar-salonas.lt
  • Koks sportas tinkamas, kai jums 20, 30, 40, 50, 60? | ar-salonas.lt

Jei jus vargina nugaros, sąnarių skausmai — treniruočių režimą ir atliekamus pratimus teks rinktis atidžiau, būtinai pasikonsultuokite su kvalifikuotu treneriu ar medikais.

Pajuskite, kad jos stiprina ne tik kūną, bet ir dvasią bei mintis, padeda efektyviau kontroliuoti dienotvarkę, didina darbingumą.

Svorio metimas sulaukus ies: lieknėti niekada nevėlu! | ar-salonas.lt

Dar 30 minučių treniruočių su svarmenimis du kartus per savaitę, kartojant pratimus po 8—10 kartų, arba 15—20 kartų su mažesniais svoriais. Nepamirškite patempti raumenis po treniruotės!

Sėdimas darbas, sulėtėjusi medžiagų apykaita paveikia ne tik kūną, bet ir laikyseną. Susikūprinus, pakumpus, suglebus senstama greičiau. Todėl tempimo pratimai šiame amžiuje tampa ypač svarbūs.

sustabdyti kavą svorio

Jei iki šiol dar nesitreniravote su svarmenimis — prarasti riebalus per 50- ies pats metas pradėti. Ir, žinoma, kardiotreniruotės, kurios ypač svarbios, jei norite išlaikyti sveiką širdį ir kontroliuoti svorį.

Organizmui labai naudingi ir ilgesni pasivaikščiojimai, joga, taiči mankšta, šokiai.

Jums gali patikti

Sulaukus garbaus amžiaus, daugelį moterų kamuoja artrito sukelti sąnarių skausmai, spinalinė stenozė tarpų tarp kaulų sumažėjimas, keliantis skausmą judant. Intensyvios aerobinio ritmo treniruotės keičiamos lengvesnėmis — trumpinama bėgimo distancija, ją galima keisti plaukimu, dviračio mynimu, pasivaikščiojimais.

prarasti riebalus per 50- ies

Artėjant 80 metų, sąnariai praranda lankstumą, todėl nepatariama kelti didelių svorių. O štai sklandūs lankstumo pratimai, pusiausvyrą gerinančios jogos asanos — kaip tik tai, ko reikia.

Galbūt jus domina