Riebalų deginimo cheminė lygtis

riebalų deginimo cheminė lygtis

Angliavandeniai Įvairūs Sportuojant jūsų raumenims reikia energijos, kuri yra gaunama iš raumenyse, kepenyse ir kraujo sistemoje esančių angliavandenių, baltymų ir riebalų… Angliavandeniai — pirminis raumenų energijos šaltinis Sportuojant jūsų raumenims reikia energijos, kuri yra gaunama iš raumenyse, kepenyse ir kraujo sistemoje esančių angliavandenių, baltymų ir riebalų.

Treniruotės intensyvumas ir trukmė lemia, kuri pagrindinė maistinė medžiaga yra naudojama deginamatačiau angliavandeniai yra pirminis ir svarbiausias energijos šaltinis jūsų raumenims, taip kaip jūsų kūnui yra svarbios pagrindinės raumenų grupės. Beveik visi dietiniai angliavandeniai yra gaunami iš augalų, išskyrus laktozę, kuri gaunama iš pieno produktų.

Intensyvus bėgimas ir daugiau Kaip matai, norint sudeginti riebalus, nebūtina apsigyventi sporto salėje ir pamiršti apie dienos šviesą. Net gi pasivaikščiojimas yra pakankamai efektyvus būdas. Riebalų deginimas — tiek fiziškai, tiek psichologiškai sunkus darbas. Norint tuo pačiu auginti raumenų masę, visus sunkumus imam ir padauginam iš dviejų. Tokioje situacijoje rekomenduoju sutelkti dėmesį į vieną užduotį, vienu metu.

Angliavandeniai susideda iš anglies, vandenilio ir deguonies molekulių. Angliavandeniai susiformuoja vykstant procesui, kai augalas naudoja saulės energiją. Ją paverčia angliavandeniais ir riebalų deginimo cheminė lygtis, bei kaupia pats.

Mokslo kryptys

Kai mes valgome augalus, tai, iš tiesų, mes valgome angliavandenius. Angliavandeniai — vienintelis energijos šaltinis, kurį naudoja smegenys ir centrinė nervų sistema.

svorio netekimas viršutinei kūno daliai

Manoma, kad per dieną smegenims ir centrinei nervų sistemai reikia apie gramų 10 šaukštelių gliukozės. Mūsų raumenys taip pat turi būti aprūpinami gliukoze, pagrindine angliavandenių forma, kad funkcionuotų. Angliavandeniai taip pat padeda išsaugoti raumenyse esantį baltymą, kad jis nebūtų panaudotas energijai gaminti, bei greitina medžiagų apykaitą ir padeda efektyviai deginti riebalus.

riebalų deginimo cheminė lygtis

Angliavandeniais turtingas maistas organizmą aprūpina skaidulomis, ko negali padaryti baltymai ar riebalai. Minimali rekomenduojama dienos angliavandenių norma yra gramų, iš riebalų deginimo cheminė lygtis nuo 20 iki 35 gramų yra skaidulos.

Angliavandenių papildai kultūrizme

Angliavandenių tipai Angliavandeniai klasifikuojami pagal jų cheminę sudėtį. Monosacharidai yra vienas angliavandenio vienetas. Disacharidas — du, kartu sujungti monosacharidai. Polisacharidai — sudėtinės cukraus molekulės sujungtos į ilgą grandinę ir sudarančios angliavandenį.

Prenumeruokite naujienlaiškį

Paprastai, daugelis ekspertų angliavandenius skirsto į vienos arba dviejų molekulių, arba molekulių kompleksą, ilgos grandinės polimerus. Tačiau yra keltas taisyklės išimčių. Paprastieji angliavandeniai, tai cukrus ir saldumynai, ir sudėtiniai angliavandeniai, tokie kaip skaidulos ir krakmolas.

Žinoma, jūsų dieta turėtų susidėti iš angliavandenių daugiausiai gaunamų iš vaisių, daržovių, nevalytų grūdų duonos, kruopų ir liesų dietinių produktų.

*Riebalų deginimo formulė*, 2 tema

Keletas sveikatos organizacijų pataria riboti paprastųjų angliavandenių vartojimą, kad sumažinti nutukimo laipsnį JAV. Atminkite, kad paprastieji angliavandeniai, tai ne tie patys angliavandeniai, kurie yra randami natūraliame maiste. Aktyviai gyvenančių individų suvartojančių kilokalorijų per dieną racioną sudaro nuo iki kalorijų gaunamų iš cukraus.

riebalų deginimo cheminė lygtis

Kol sportuojate mažu intensyvumu, didžioji dalis energijos gali būti išgaunama iš riebiųjų rūgščių net kelias valandas. Kai sportuojama didesniu intensyvumu kaip 60 procentų maksimalaus VO2 deguonies sunaudojimo, raumenys didžiąją dalį energijos išgauna iš angliavandenių.

riebalų deginimo cheminė lygtis

Kuo treniruotės intensyvumas didėja, tuo raumenų aprūpinimas energija labiau priklauso nuo angliavandenių. Pavyzdžiui, jei jūs maksimaliu greičiu bėgote šimto metrų sprintą, tai visas šimtas procentų energijos buvo gauta iš angliavandenių.

Paspartina koroziją ir kenkia daugumai elektros prietaisų. Ilgalaikis sąlytis su chemine medžiaga savo kietoje formoje sukelia rimtą žalą žmogaus odai. Kontaktas su dujinėmis cheminėmis medžiagomis sukelia sunkius nudegimus. Švietimo skyrius, masės spektrometrija Monosacharidai B.

Kai angliavandenių svorio metimo kortelės organizme žymiai sumažėja, jūs privalote sumažinti treniruotės intensyvumą. Tyrimais nustatyta, kad norint pasiekti optimalių rezultatų, didelio kiekio angliavandenių dieta yra būtina. Glikogeno angliavandeniai raumenyse laikomi glikogeno pavidalu kiekis raumenyse yra ribotas.

Cisteino struktūrinė formulė

Eilinio žmogaus raumenyse yra nuo iki gramų arba nuo iki kalorijų vertės angliavandenių; nuo iki kalorijų yra saugoma kepenyse, kalorijų kraujo sistemoje. Vieno sportavimo metu maksimaliai gali būti sudeginta apie kalorijų angliavandenių.

Keletas tyrimų parodė, kad laikantis didelio kiekio angliavandenių dietos, jūsų raumenys ir kepenys turi adekvatų kiekį sukauptų angliavandenių atsargų, kuris gali būti panaudojamas energijos gamybai.

Jei sportininkas laikosi mažai angliavandenių teikiančios dietos, jo raumenyse esančios glikogeno atsargos yra labai mažos, to pasėkoje tobulėjimas žymiai sulėtėja.

Galbūt jus domina