Riebalų degintojas neturi šalutinio poveikio. HMB IR KULTŪRIZMAS BEI JĖGOS SPORTAS

riebalų degintojas neturi šalutinio poveikio

Netgi priešingai, HMB kai kurių vadinamas svarbiausiu aminorūgščių produktu dėl jo unikalių riebalų degintojas neturi šalutinio poveikio ir dėl to, kad HMB iš tiesų veikia.

sveikas svorio netekimas dėl biudžeto reishi grybas numesti svorio

HMB beta-hidroksi beta-metilbutiratas — tai vienos iš šakotųjų aminorūgščių BCAA - leucino metabolitas, susidarantis leucinui žmogaus riebalų degintojas neturi šalutinio poveikio metabolizuojant skylant į KIC alfa-ketoizokaproataskuris toliau skyla į HMB beta-hidroksi-beta-metilo butirats ir izovaleryl kofermentą A angl.

Taigi, HMB susidaro žmogaus organizme iš su maistu ar maisto papildais gaunamo leucino, o taip pat HMB tiesiogiai galima gauti su kai kuriais maisto produktais. Nedideli jo kiekiai yra šparaguose, avokaduose, žiediniuose kopūstuose, greipfrutuose ir kai kuriuose kituose maisto produktuose. HMB taip pat gali būti aptinkami kai kurių sunkiųjų metalų pėdsakai pvz. HMB populiarumas lengvai paaiškinamas jam priskiriama nauda.

Tai visų pirma antikatabolinis poveikis, arba, kitaip sakant, raumeninės masės apsauga nuo katabolizmo irimokuris neišvengiamas sunkaus ir ilgai trunkančio fizinio krūvio metu. Antra — tai anabolinis poveikis, kurį, paprastumo dėlei, galime suprasti kaip suaktyvėjusią baltymų sintezę ir raumenų baltymų kaupimąsi bei liesos raumeninės masės prieaugį. Trečia — lipolitinis poveikis arba, trumpai tariant, riebalinės masės mažėjimas.

Taip pat yra yra įrodymų, patvirtinančių HMB poveikį didinant ištvermę, atitolinant ištvermės krūvio nuovargį, gerinant atsistatymą po ištvermės treniruočių. Pantoten ir kiti mokslininkai, tirdami HMB poveikį jėgos treniruočių metu, atliko 4 savaičių trukmės tyrimą, kuriame dalyvavo 36 moterys ir 39 vyrai 20 — 40 metų amžiaus, kurių riebalų degintojas neturi šalutinio poveikio vartojo HMB, kita pusė — placebo.

Reikia pabrėžti, kad šis prieaugis buvo nustatytas pažengusių sportininkų, o ne pradedančiųjų tarpe. Nesportuojančiųjų tarpe rezultatai buvo kur kas geresni tačiau visi suprantame, kad treniruočių pradžioje rezultatai, ypač jėga, gerėja ir be papildomo maisto papildų naudojimo.

Mitochondrijose vyksta riebiųjų ląstelių skaidymas ir energijos gamyba.

Main navigation

Trumpai tariant, kuo daugiau mitochondrijų, tuo daugiau energijos galima pagaminti iš riebalų ir kartu lengviau atsikratyti nereikalingų kilogramų. Kitas galimas HMB poveikio mažiant riebalinę masę mechanizmas — raumeninės masės padidėjimas, kuris savo ruožtu aktyvina medžiagų apykaitą ir riebalų oksidaciją.

Kito tyrimo metu mokslininkai Vukovich ir Geri tyrė HMB poveikį maksimalaus deguonies suvartojimui MDS ir laktato kaupimosi slenksčiui laipsniškai sunkėjančio krūvio naudotas egometras iki visiško nuovargio metu. Tyrimas truko 2 savaites ir jame dalyvavo 8 lygio meistriškumo dviratininkai, kurie vartojo arba 3g HMB, arba 3g leucino arba placebo per dieną.

riebalų degintojas neturi šalutinio poveikio dmp lieknėjimas

Taip pat yra manoma, kad HMB vartojimas gali apsaugoti nuo irimo bei netgi riebalų degintojas neturi šalutinio poveikio sintezę mitochondrijų, kuriose vyksta riebalų oksidacija — riebalinių ląstelių skilimas ir virtimas energija. Tad dėl šios priežasties HMB gali padėti greičiau pašalinti susikaupusį laktatą ir sudaryti sąlygas treniruotis ilgiau.

Tai patvirtino dar m. Bryd ir kitų mokslininkų gautus rezultatus, kad HMB vienas arba kartu su kreatino monohidratu sumažina raumenų skausmingumą vėluojantį raumenų skausmą — DOMSatsiradusį 30min po bėgimo tiriamieji buvo 28 jauni, aktyvūs vyrai ,kai tuo tarpu riebalų degintojas neturi šalutinio poveikio kreatino monohidratas ar placebo teigiamo poveikio neturėjo.

Pavyzdžiui HMB lieknėjimas xpress skatina makrofagų dauginimąsi ir funkcionalumą fagocitozės metu ląstelės, apsaugančios nuo baketrijų ir virusų.

Prekė nerasta!

Tuo tarpu tyrimuose su gyvūnais netgi kur kas didesnės ir 8 — mg vienam kūno kilogramui siekiančios HMB dozes nesukėlė jokio šalutinio poveikio. Kad lengviau suprasti, paaiškinsiu: tai būtų tas pats, kas 90 kg sveriančiam žmogui vartoti iki g HMB per dieną. Gallagher ir kiti nustatė, kad 8 savaites trukęs HMB vartojimas po 3 ir 6g per dieną neturi jokios neigiamos įtakos kraujo sudėčiai, kepenų ir inkstų funkcijai. Tačiau reikia paminėti, kad HMB vartojimas neturėjo jokio poveikio LDL koncentracijai tų tiriamųjų, kurių ši koncentraciją neviršijo normos.

Juolab, kad HMB vartojimas sukėlė ne ką didesnius pokyčius mažinant kraujo spaudimą negu vieno kalcio vartojimas. Kaip bebūtų keista, padidėjusi tarparauminė HMB riebalų degintojas neturi šalutinio poveikio gali aktyvinti cholesterolio sintezę, kuris reikalingas rauminės ląstelės išorinio dangalo — sarkolemos — stabilizacijai ir vientisumo palaikymui.

Yra keliama hipotezė, kad cholesterolio sintezės slopinimas gali neigiamai paveikti raumens funkciją, padidinti raumens skaidulų pažeidą ir galų gale sukelti nekrozę raumeninių skaidulų žūtį.

riebalų degintojas neturi šalutinio poveikio

Šis HMB poveikis vėlgi gali būti susijęs su HMB sudėtyje esančiu kalciu, kurio 1g suvartojimas sukelia cholesterolio koncentracijos sumažėjimą, kartu skatindamas tulžies riebalų degintojas neturi šalutinio poveikio išsiskyrimą ir kartu endogeninio kepenų cholesterolio panaudojimą regeneracijos tikslams paprasčiau tariant, galima manyti, kad HMB esantis kalcis padeda panaudoti kepenyse esančias cholesterolio atsargas raumens struktūros palaikymui. HMB vartojimas du kartus po 1,5g per dieną gali skatinti kolageno sintezę.

Kolagenas yra pagrindinė jungiamojo audinio sudedamoji dalis sausgyslių, raiščiųo taip pat ir kremzlių, nagų ir kt. Kai kurie tyrimai yra nustatę ir mažesnius produkto veiksmingus kiekius pvz. Pavyko rasti tik keletą darbų, kurių metu buvo naudojama didesnis negu 3g HMB kiekis per dieną, ir nei viename iš jų tai nedavė geresnių rezultatų lyginant su įprastine 3g porcija. Tačiau esant labai mažam skaičiui tyrimų su didesnėmis HMB dozėmis per dieną, sunku teigti, kad didesnė dozė tikrai nėra naudingesnė.

Tam įtakos gali turėti ir treniruotumas bei treniruočių pobūdis manoma, kad didesnio treniruotumo sportininkams reikalingi didesni HMB kiekiai.

Reader Interactions

Tas riebalų degintojas neturi šalutinio poveikio galioja ir esant didelės apimties krūviams. HMB vartojimo trukmė Nors dauguma tyrimų nustatė, kad HMB vartojimas duoda apčiuopiamos naudos jau po pirmųjų dviejų vartojimo savaičių, visgi rekomenduojama HMB vartoti ne mažiau 4 savaičių.

Svarbu žinoti Suvartojus HMB, šios medžiagos koncentracija piką kraujyje pasiekia praėjus 60 — min suvartojus 3g — 60 min, 1g — minveikimo pusperiodis apie 2,5 val. Kada ir kaip dažnai vartoti HMB?

riebalų degintojas neturi šalutinio poveikio

Atsižvelgiant į aukščiau pateiktus faktus, rekomenduojama HMB vartoti tris kartus per dieną mažesnėmis dozėmis 1g su ne mažesniais negu 2,5 — 3 val. Siekiant užtikrinti antikatabolinius procesus ir riebalų degintojas neturi šalutinio poveikio anabolinius, rekomenduojama riebalų degintojas neturi šalutinio poveikio porciją 40 — 60 min.

Apibendrinimas HMB — tai leucino metabolitas, susidarantis skylant iki leucino subproduktų. Taip pat teigiamai veikia imuninę sistemą ir riebiųjų rūgščių oksidaciją.

HMB yra naudingas tiek jėgos, tiek ir ištvermės sportininkams. Jėgos sportininkams padeda padidinti raumenų masę, jėgą. Ištvermės sportininkams — maksimalų deguonies suvartojimą, padeda atitolinti laktato kaupimosi slenkstį, mažina nuovargį.

Moksliškai pagrįsta HMB dozė — 3g per dieną ją suvartojant per tris kartus. Porciją būtinai 30 — 60 min prieš fizinį krūvį. Didesnis negu 3g HMB vartojimas per dieną nėra moksliškai pagrįstas ir manoma, kad itin didelė dalis HMB bus tiesiog pašalinta su šlapimu. HMB žala nenustatyta žmogaus organizmui net ir vartojant itin didelius kiekius.

Naudota literatūra: Bastiaanse E.

  • Prarasti riebalai apatinėje nugaros dalyje
  • LIDA ir kiti Preparatai svoriui mesti!! Pigiai!!
  • Negaliu numesti svorio būdamas 65 metų
  • Kas yra HCA? Saugus ir efektyvus svorio metimas - ar-salonas.lt

The effect of mem- brane cholesterol content on ion transport processes in plasma membranes. Cardiovasc Res. Byrd P. C Changes in muscle soreness and strength following downhill running: effects of creatine, hmb, and betagen supplementation. Cheng W. Beta-hydroxy-beta-methyl butyrate increases fatty acid oxidation by muscle cells. Effect of HMB on fuel utilization, membrane stability and creatine kinase content of cultured muscle cells.

Coelho C.

Vienas papildas, garantuojantis rezultatą

C, Effects of hmb supplementation on ldl- cholesterol, strength and body composition of patients with hypercholesterolemia.

Gallagher P. A, Goodard M. W Med Sci Sports Exerc. Creatine and β-hydroxy-β-methylbutyrate HMB additively increase lean body mass and muscle strength dur- ing a weight-training program.

Knitter A. E, Panton, L, Rathmacher J. A, Petersen A, Sharp R.

svorio netekimas Huntsville vyras pavydi dėl žmonos svorio

Effects of β-hydroxy-β-methylbutyrate on muscle damage after a prolonged run. J Appl Physiol.

  • Kokie gėrimai padeda numesti riebalus
  • Kreatinas yra plačiausiai vartojamas maisto papildas pasaulyje.
  • Prarasti riebalų užimtas grafikas
  • HMB. Visa tiesa apie vieną stipriausių anaboliškai veikiančių maisto papildų
  • Ar kava verčia neprarasti svorio
  • 10 dažnas riebalų degintojų šalutinis poveikis

Nissen S. Effect of dietary supplements on lean mass and strength gains with resistance exercise: a meta-analysis. J Appl Physiol The Journal of Strength and Conditioning Research.

Papildai, Neringa | Nemokami skelbimai

Journal of Nutrition. L, Abumrad N. Nutritional role of the leucine metabo- lite β-hydroxy-β-methylbutyrate HMB. J Nutr Biochem L, Panton L. Effect of β-hydroxy-β- methylbutyrate HMB supplementation on strength and body composition of trained and untrained males undergo- ing intense resistance training. Sharp R. Effect of feeding β-hydroxy-β-methylbutyrate HMB on body composition and strength of women.

HMB. Visa tiesa apie vieną stipriausių anaboliškai veikiančių maisto papildų

O'Connor D. M, Crowe M. J Effects of beta-hydroxy-beta-meth- ylbutyrate and creatine monohydrate supplementation on the aerobic and anaerobic capacity of highly trained athletes. J Sports Med Phys Fitness.

L-KARNITINAS: AR JIS NAUDINGAS TIK RIEBALŲ DEGINIMUI? - EnergyZone

Panton L. Nutritional supple- mentation of the leucine metabolite beta-hydroxy-beta-methylbutyrate hmb during resistance training. Peterson A. In vitro exposure with beta-hydroxy-beta-methylbutyrate enhances chicken macrophage growth and function. Vet Immunol Immunopathol. Ransone J. The Journal of Strength and Conditioning Research17 1 Toledo F.

G, Watkins S. Changes induced by physical activity and weight loss in the morphology of inter-myofibrillar mitochondria in obese men and women. J Clin Endocrinol Metab, 92 5 Van Kovering M, Nissen,S.

L-KARNITINAS: AR JIS NAUDINGAS TIK RIEBALŲ DEGINIMUI?

Oxidation of leucine and alpha-ketoisocaproate to b-hydroxy-b-methlbutyrate in vivo. Am J Physiol Endocrinol Metab, Vukovich Matthew D. Effect of β-hydroxy β-methyl- butyrate HMB on vo2peak and maximal lactate in endurance trained cyclists. Wilson G. Effects of beta-hydroxy-beta-methylbutyrate HMB on exercise performance and body composition across varying levels of age, sex, and training experience: A review.

Galbūt jus domina