Specialiai prarasti riebalus

Kas yra riebalai, kam jų reikia ir kurie iš jų tikrai kenksmingi | ar-salonas.lt

Rodos mitai apie moterų treniravimąsi su svoriais ir moterų kultūrizmą niekada neišsisklaidys.

Riebalų persodinimas į veidą | G. Papečkio klinika

Šiame straipsnyje pateiksime faktus kurie paneigs populiarius mitus. Mitas 1 — Mankšta su svarmenimis pavers jus masyvia ir vyriška.

iyengar svorio netekimas gailestingumo svorio netekimas

Dėl to, kad moterys negamina ir negali natūraliai gaminti tiek testosterono testosteronas — vienas iš pagrindinių hormonų atsakingų už raumenų kiekio augimą kiek vyrai, moterims neįmanoma užsiauginti milžinišką raumenų masę vien dėl to, kad jos pradeda mankštintis su svoriais.

Deja toks iškreiptas vaizdas kyla iš — profesionalių moterų kultūrisčių paveikslo. Dauguma šių moterų naudoja anabolinius steroidus sintetinis testosteronas ir testosterono turinčius papildus kartu su kitais vaistais tam, kad pasiektų didelį specialiai prarasti riebalus. Be to, dauguma merginų taip pat turi gerą genetiką kartu su neįtikėtina darbo etika, kuri leidžia joms greitai užauginti raumenis: praleidžiant valandų valandas treniruoklių salėje bei dirbant su sunkiais svoriais.

Patikėkite, jos taip atrodo neatsitiktinai. Moterys kurios treniruojasi su svarmenimis nenaudodamos steroidinių preparatų turi tvirtą ir sveiką be celiulito specialiai prarasti riebalus kūną, kurį dažniausiai demonstruoja šių dienų fitneso moterys.

riebalų degintojas blogas kvapas

Mitas 2 — Treniravimasis padidina krūtinės dydį. Moterų krūtinė yra daugiausiai sudaryta iš riebalinio audinio.

Norite atsikratyti pagurklio? Sportas nepadės

Todėl mankštinantis su svarmenimis neįmanoma padidinti krūtinės dydžio. Vienintelis būdas padidinti jūsų krūtinės dydį yra kaupti riebalus arba daryti krūtų didinimosi operaciją. Mitas 3 — Mankštinimasis su svoriu padarys jus nelanksčia ir gremėzdiška. Jei atliksite visus pratimus pilna jų judesio amplitude, lankstumas tik didės.

Tokie pratimai kaip hantelių plėšimas, mirties trauka tiesiomis kojomis, hantelių spaudimas ir prisitraukimai tempia raumenis apatiniame judesio dalyje. Todėl atliekant šiuos pratimus teisingai, jūsų lankstumo galimybės tik specialiai prarasti riebalus.

specialiai prarasti riebalus numesti svorio su gyvenimo trukme

Mitas 4 — Jei nustosite sportuoti jūsų raumenys pavirs riebalais. Tai tarsi pasakymas, kad auksas gali pavirsti žalvariu. Raumenys ir riebalai yra visiškai dvi skirtingos audinių specialiai prarasti riebalus. Kas dažniausiai atsitinka kai žmonės nusprendžia nebesimankštinti su specialiai prarasti riebalus Jie ima prarasti raumenis dėl jų neveiklumo naudok arba prarask ir dažniausiai taip pat nebesilaikoma teisingos mitybos. Todėl dėl blogos mitybos įpročių kartu su sumažėjusia medžiagų apykaita, dėl neaktyvumo bei sumažėjusia raumenų mase sudaro įspūdį, kad žmogaus raumenys pavirto riebalais.

RIEBALŲ DEGINIMO PROGRAMA MOTERIMS

Realybė yra kitokia — raumenys buvo prarasti, o riebalai sukaupti. Mitas 5 — Sportavimas su svoriais idealus svoris, kurį galima numesti per savaitę paverčia raumenimis. Tarsi alchemija… Tai prilygsta pasakymui, kad jūs galite paversti betkokį metalą auksu; kas nenorėtų? Kūno transformacija įvyksta dėl kelių priežasčių: raumenų augimo dėl treniruočių ir riebalų deginimo — specialiai prarasti riebalus ir tinkamos mitybos dėka.

Vėlgi, raumenys ir riebalai yra labai skirtingų rūšių audiniai.

Riebalų persodinimas į veidą

Jūs negalite vieno paversti kitu. Mitas 6 — Tol kol jūs sportuojate galite valgyti viską ką tik norite. Kaip norėtųsi, kad tai būtų tiesa! Kaip bebūtų tai nėra visiškai toli nuo tiesos. Mūsų individuali medžiagų apykaita lemia kiek kalorijų mes sudeginame ilsėdamiesi ir kiek mankštindamiesi. Jei mes suvartojame daugiau kalorijų nei pastovi norma, mūsų kūnas ims kaupti šias papildomas kalorijas kaip riebalus, nepriklausomai nuo fizinių pratimų kiekio.

Šį mitą gali būti, kad sukėlė žmonės turintys greitą medžiagų apykaitos lygį.

Riebalų persodinimas į veidą

Nesvarbu kiek jie valgo ar ką valgo — jie retai atitinka ar viršyja vidutinę suvartojamų kalorijų dienos normą kurią sudegina, išskyrus tuos atvejus kai įdedamos didelios pastangos. Todėl jų svoris arba lieka stabilus arba krinta.

Mitas specialiai prarasti riebalus — Moterims reikia daryti tik kardio pratimus ir jei jos nusprestų kilnoti svorius — jie turėtų būtų labai lengvi.

Visų pirma, jeigu jūs atliksite tik kardio, tada jūsų raumenys ir riebalai bus sudeginami kaip kuras. Antra, reikia treniruotis su svoriais, kad raumenų auginimo mašina imtų veikti ir būtų išvengiama raumenų praradimo. Moterys kurios koncentruojasi tik į kardio — savo norimos išvaizdos pasiekimą tik apsisunkina.

7 mitai moterims apie treniravimąsi su svarmenimis

Taip specialiai prarasti riebalus klaidinga nuomonė yra dėl lengvų svorių kėlimo. Raumenys atsako į pasipriešinimą ir kūnas ima keistis tik tada jei pasipriešinimas yra pakankamai didelis, todėl su pernelyg lengvais svoriais nereikėtų dirbti. Žmogaus organizmas adaptuojasi prie svorių, tam, kad būtų progresas, kūnui reikia palaipsniui suteikti  vis didesnį pasipriešinimą.

pirmoji ponia numesti svorio reikia numesti svorio virš 50

Moterys turėtų intensyviai sportuoti Teko nekartą matyti merginas besitreniruojančias taip pat sunkiai kaip ir vyrai: visos jos atrodė ne kaip kitaip — bet moteriškos. Jei norite atrodyti gražiai, nebijokite pasiimti svorius ir sunkiai pasportuoti! Vertė iš anglų k. Parodyk tai mums, Spausk Patinka!

Galbūt jus domina