Svorio netekimas vyresniems nei 60 metų senjorams

Amerikiečių mokslininkai išsiaiškino, kaip pagyvenusiems žmonėms geriau mesti antsvorį, kadangi, esant bendrai sporto naudai, pratimai visgi turi savo specifiką, ir ne visada vyresniame amžiuje yra naudinga atlikti kai kurių tipų pratimus.

praranda daugiausiai riebalų per 1 savaitę

Tyrimo rezultatai buvo pristatyti žurnale International Journal of Obesity. Ir taip, kardio ar jėgos pratimai? Nevienareikšmiai kovos su antsvoriu būdai Judant senatvės link, žmogaus organizme pradeda vykti pasikeitimai, kurie veda link antsvorio augimo.

Pagrindinė to priežastis — medžiagų apykaitos sulėtėjimas. Taip pat nutukimo procesai gali prasidėti pasikeitus žmogaus gyvenimo būdui, pavyzdžiui, išėjus į pensiją: jis pradeda gyventi mažiau judrų gyvenimą, kas priveda prie svorio netekimas vyresniems nei 60 metų senjorams minėtų pasekmių.

  • Pasidomėjome, ką reiškia būti tokio būrio mama ir kaip nepamesti savęs?
  • Senatvinio silpnumo sindromas: kaip atpažinti ir kodėl verta susirūpinti? | ar-salonas.lt
  • Pagyvenusiems žmonėms naudingesnės jėgos, o ne kardio treniruotės | ar-salonas.lt
  • Mityba pagal amžių - DELFI Gyvenimas
  • Tik štai maisto medžiagos, kurios yra reikalingos įvairioms amžiaus grupėms, yra savitos, ypatingos.

Tam, kad pratęstų žmogaus gyvenimą daktarai skiria jam mažai kaloringą dietą ir kardio treniruotes siekiant sudeginti papildomiems riebalams. Tačiau tokio pobūdžio rekomendacijos dažnai veda link šalutinių efektų.

svorio netekimas vyresniems nei 60 metų senjorams kodėl mano kūnas nedegina riebalų?

Viena iš tokių pasekmių yra raumenų masės praradimas kartu su riebalais. Ko pasekoje — jėgos praradimas ir bendras organizmo išglebimas, kas įtakoja gyvenimo trukmę.

SENATVINIO SILPNUMO SINDROMAS: KAIP ATPAŽINTI IR KODĖL VERTA SUSIRŪPINTI?

Mokslininkai iš Wake Forest Universiteto atliko tyrimą, siekdami nustatyti, kokie treniruočių tipai įtakoja riebalų ir raumenų masės deginimą. Taip pat juos domino pratimai, kurie galėtų veikti išimtinai deginant riebalus be žalos raumenims.

svorio netekimas vyresniems nei 60 metų senjorams mes nešėme kokį svorio metimą

Baziniai prieš kardio Mokslininkai atliko eksperimentą su pagyvenusio amžiaus savanoriais, nuo 60 metų ir vyresniais. Juos paskirstė į keletą grupių.

Mityba pagal amžių

Pirmoji grupė užsiėmė vaikščiojimu po 45 minutes keturis kartus į savaitę kardio. Antrajai grupei buvo skirta mažai kaloringa dieta, o savanoriams iš trečios grupės buvo skirti jėgos pratimai po 12 pakartojimų kiekvienai raumenų grupei, su ta pačia dieta.

Jis vertinamas visiems 65 metų ir vyresniems ligoninės pacientams, siekiant atpažinti silpnus ir į silpnumą linkusius žmones.

Eksperimentas truko 1,5 metų, siekiant užfiksuoti išsamesnį rezultatą. Po 18 mėnesių tyrimo mokslininkai išsiaiškino, jog žmonės iš pirmosios grupės tapo fiziškai silpnesni.

Svorių kilnojimas – ir vyresniame amžiuje

Bendras svorio praradimas pas kiekvieną žmogų iš pirmosios grupės siekė 5 kg. Tie žmonės, kurie turėjo tik dietą, ir tie, kurie išskyrus dietą dar užsiėmė ir jėgos pratimais, numetė, atitinkamai, 8 ir 9 kg. Tuo tarpu raumenų masės praradimas pas juos siekė 1 kg, tuo tarpu, kai pirmojoje grupėje jis siekė — iki 2 kg.

fy svorio metimas

Raumenų išsaugojimas — labai svarbus faktorius pagyvenusiems žmonėms, todėl, kad raumenų skaidulos su laiko sunkiau atsistato. Vertinant gautus duomenis gydytojai gali teisingiau skirti 9 savaičių svorio metimas nutukimo gydymui, neprarandant raumenų masės.

Galbūt jus domina