Vyrų sveikatos redaktorius svorio metimas, Kaip numesti svorio?

Penkios svorio metimo klaidos

10 patarimų, kaip greitai numesti svorio prarasti asilas riebalų

Valgiaraščio variantas NR. Vakarienė: šaldyta lazanija su puse česnakais gardinto prancūziško batono kcal Užkandžiai: mažas karamelinis-šokoladinis batonėlis, 4 sausainiai, 3 maži šokolado gabalėliai ir kava kcal Valgiaraščio variantas NR. Pietūs: morkų ir kalendrų sriuba su raudonaisiais lęšiais ir obuoliu kcal Vakarienė: saldžiųjų bulvių ir avinžirnių karis su špinatais, rudaisiais ryžiais ir kriauše kcal Užkandžiai: morkos ir salierai su riešutų sviestu, 0 proc.

vyrų sveikatos redaktorius svorio metimas

Pirmojo valgiaraščio produktai turi daug sočiųjų riebalų ir cukraus, tačiau į valgiaraštį neįtraukta jokių vaisių, mažai daržovių ir visų grūdo dalių produktų. Šiuose produktuose daug angliavandenių, kurie suteiks jums energijos, tačiau trumpalaikės.

Antrame valgiaraštyje daug vaisių ir daržovių, kuriose yra skaidulų, vitaminų ir mineralų.

vyrų sveikatos redaktorius svorio metimas numesti svorio kūno priepuolis

Taip pat jame yra kompleksinių angliavandenių, kurie ilgam laikui suteiks energijos. Kiekviename patiekale yra baltymų ir sveikųjų riebalų, būtinų jūsų raumenims, smegenims, padedančių ilgiau išlikti sotiems.

lieknėjantis šalutinis poveikis geriausias sveikiausias svorio netekimo priedas

Taigi, jei norite jaustis puikiai, būti sveiki ir atsikratyti keleto papildomų kilogramų, dėmesį sutelkite ne į kalorijas, bet visų pirma į maisto produktus, kuriuos pasirenkate. Rodyti komentarus.

vyrų sveikatos redaktorius svorio metimas svorio netekimo stovykla naujas hampshire

Galbūt jus domina