Mažesnės porcijos svorio,

Kaip išlaikyti normalų kūno svorį?

NESIKANKINK su dietom!

Tereikia daugiau judėti, mažiau valgyti. Lengva pasakyti, bet daugybei žmonių tai padaryti neįtikėtinai sunku. Kartais, atrodytų, netgi neįmanoma. Vis dėlto nenuleiskite mažesnės porcijos svorio. Maži žingsneliai gali tapti didelių pokyčių pradžia.

4. Rinkitės mažesnes porcijas

Kad ir kokį lieknėjimo būdą pasirinktumėte, jums tikrai pravers mažos gudrybės, kaip apgauti apetitą, mažesnės porcijos svorio mažiau ir lieknėti greičiau! Valgykite iš mėlynų lėkščių.

mažesnės porcijos svorio

Kaip manote, kodėl greitojo maisto restoranai taip mėgsta raudonų, geltonų ir oranžinių spalvų paletę? Pasirodo, jos psichologiškai stimuliuoja valgyti. Šios spalvos didina apetitą, asocijuojasi su dauguma gardžių maisto produktų, šiluma ir pasitenkinimu.

mažesnės porcijos svorio

Visai kitaip veikia mėlyna spalva — jis slopina apetitą, atrodo tarsi nevalgoma. Taigi, jei norite suvartoti mažiau maisto — valgykite iš mėlynų lėkščių!

Kaip išlaikyti normalų kūno svorį?

Pusryčiams — kiaušinis. Lieknėjantys žmonės, pusryčiams valgantys kiaušinį, netenka daugiau riebalų, jų kūno apimtys mažėja sparčiau. Pasak mokslininkų, didelis kiaušinių baltymų kiekis leidžia ilgiau jausti sotumą, todėl mažiau užkandžiaujama dienos metu.

mažesnės porcijos svorio cheerleading numesti svorio

Rinkitės didesnę šakutę. Tikriausiai ne kartą girdėjote, kad valgant iš mažesnių lėkščių lengviau mažinti porcijas.

34 patarimai, kaip lengvai ir sveikai numesti svorio - ar-salonas.lt

Taip pat veikia ir didesnė šakutė. Pasak mokslininkų, maistą imant lūpomis nuo mažesnės šakutės, kąsneliai atrodo smulkesni, todėl jų norisi daugiau, kad pasijustume sotūs. O jei šakutė didesnė, atrodo, kad ir valgome stambesniais kąsniais, sotumas pajuntamas greičiau. Tiesa, šis ryšys nustatytas tiriamiesiems patiekus dideles porcijas. Jei porcijos mažos, šakutės dydis nebeturi reikšmės.

mažesnės porcijos svorio sveiki ir saugūs riebalų degintojai

Išjunkite televizorių. Nors žinote, kad tai negerai, tačiau jei turite viršsvorio — veikiausiai kartkartėmis tenka valgyti ir žiūrint televizorių arba ką nors skaitinėjant kompiuteryje.

Pasak mokslininkų, nukreipus dėmesį į ekraną suvalgoma net 40 proc. Taigi, bene mažiausia auka, kurią turėtumėte padėti ant lieknėjimo aukuro, — tai įprotis valgyti žiūrint filmą ar skaitant naujienas.

Pranešti klaidą

Nukreipkite savo dėmesį į lėkštę, o ne kur nors kitur! Nekartokite porcijos! Dažnai girdime etiketo žinovų patarimą: neprisikraukite į lėkštę per daug, jei norėsite — galėsite pakartoti. Tačiau mitybos įpročius tyrinėjantys mokslininkai sako ką kita: žmonės, į lėkštę įsidėję tiek maisto, kiek ketina suvalgyti, suvartoja 14 proc.

Maisto porcijų didėjimas: specialistai įspėja dėl galimos grėsmės

Taigi, verčiau iš karto sugalvokite, ko ir kiek valgysite, ir pasisotinkite viena porcija — taip matysite jos dydį, bus lengviau orientuotis, kiek suvartojate maisto. Susikoncentruokite į ateitį.

Pozityvus ateities suvokimas kur kas geriau mažesnės porcijos svorio ryžtą lieknėti nei pernelyg didelis dėmesys praeičiai. Gyventi prisiminimais — ne į naudą jūsų kūno linijoms!

Nuorodos kopijavimas

Taigi, užuot prisiminusi, kaip skanu suvalgyti gabalėlį torto kaip aną vakarą, po sunkios darbo dienos, su drauge kavinėjegalvokite apie ateitį — kaip teigiamai jūsų sveikatą paveiks vakare suvalgyta porcija vaisių salotų. Mąstydama apie rytojų šiandien rinksitės sveikesnį maistą!

mažesnės porcijos svorio

Atsisakykite šaukštelio riebalų! Net ir mažučiai valgiaraščio pokyčiai gali turėti didelės reikšmės. Pavyzdžiui, atsisakiusi šaukštelio majonezo ar neįdėjusi sviesto į padažą per dieną galite suvartoti apie kcal mažiau. Jūsų kava taip pat lieknėja.

Galbūt jus domina