Naudojant svorius svorio. Nuorodos kopijavimas

Kaip teisingai sportuoti su papildomu svoriu

Aš treniravausi apie metus savo naudojant svorius svorio. Kilnojau svorius, kuriuos man buvo padovanoję tėvai, per vienerias Kalėdas. Skaičiau daug žurnalų naudojant svorius svorio treniravausi kiekviena naktį, darydamas įvairiausius pratimus, kuriuos buvo galima atlikti su hanteliais, štanga ir suoliuku. Netrukus aš į tai įsitraukiau ir tai tapo mano aistra. Aš mėgau tą jausmą, kilnojant svorius kiekvieną naktį.

Galiausiai aš paprašiau savo tėvo, kad leistų man eiti į tikrą sporto salę ir jis sutiko.

Pagrindinės pradedančiųjų klaidos

Buvau laimingas, nes galėjau atlikti viską ką buvau matęs žurnaluose ir nebuvau suvaržytas ties turima įranga namuose. Naudojant svorius svorio dieną, kai atvykau, mane užvaldė visi tie svoriai ir treniruokliai, kuriuos mačiau. Žvalgydamasis aš supratau, kad padariau daug klaidų, kurios kitus žmones galėtų atkalbėti eiti į salę. Štai 10 klaidų sąrašas, apie kurias norėčiau, jog bučiau žinojęs anksčiau. Pagrindinės pradedančiųjų klaidos 1 klaida: ego savęs pačio kėlimas Tai bene didžiausia klaida, kurią gali daryti sportininkas.

Tai per didelio svorio kėlimas, norint padaryti įspūdi naudojant svorius svorio, merginai ar labiau patyrusiems sportininkams. Iš asmenines patirties aš galiu jums pasakyti, jog niekas manęs taip neprajuokina, kaip jaunas vaikinukas keliantis per didelį svorį netaisiklingai, kad tik padarytų įspūdį kitiems.

Account Options

Dauguma pradedančiųjų pervertina savo jėgas, kiek jie gali iškelti. Galiausiai patyręs sportininkas juokiasi ir lieka tikrai nesužavėtas tuo ką pamatė.

Taisyklingas svorio kėlimas yra naudingesnis ir sudėtingesnis, negu svorio mėtymas ir savęs pačio apgaudinėjimas, lyg kokio maniako. Tai puiki vieta, bakterijų plitimui. Reikia įsitikinti, jog tu esi kuo labiau higieniškas.

Filtravimas

Tai reiškia, kai pasinaudoji treniruokliu ar kuriuo nors suolu, baigęs pratimą, nuvalai treniruoklį. Taip pat, kai pasinaudojate tualetu, nusiplaukite rankas. Ar jūs norėtumėte gulėti ant prakaituoto suolo? Ne, taigi kodėl kas nors kitas turėtų norėt. Taigi įneškite ir nuo savęs šiokį tokį indėlį ir padėkite užkirsti kelią mikrobų plitimui salėje.

Svarmenų pirkėjo gidas Svarmenų pirkėjo gidas Jei norite pirkti tik vieną treniruočių įrangos dalį, investuokite į hantelių rinkinį. Jie - nebrangūs, kompaktiški ir efektyvūs fitneso įrankiai, kuriuos galima naudoti atskirai arba kartu su kitais fitneso priedais, norint priaugti raumenų ir pagražinti kūną. Svarbūs faktai, prieš įsigyjant svarmenis Kam tinka svarmenys Mankštos su svarmenimis tinka visiems - įvairiausio amžiaus vyrams ir moterims. Lengvesni svarmenys tinka moterims, norinčioms pagražinti kūno formas, o naudojant svorius svorio labiausiai tinka vyrams, norintiems didinti raumenų masę ir jėgą. Mankštos su svarmenimis puikiai tinka pažengusiesiems ir vidutiniams naudotojams, kaip ir pradedantiesiems nuo nulio.

Mažiausiai ko jūs norėtumėte, tai susirgti ir praleisti treniruotes. Atminkite, kad geriausiai išmokstama, matant pavyzdį. Kaip mano mama sakydavo, jei ką nors išmoksi būdamas jaunas, tu tai visada darysi.

svorio netekimas sėkmė matinis mažas svorio netekimas

Neišmėtykite svorių ir hantelių bet kur, padėkite juos i jiems priklausančias vietas. Negaliu pakęsti, tos netvarkos ieškant kažkur numesto svorio. Aš ir taip praleidžiu nemažai laiko tvarkydamas juos po savęs.

Pradedančiųjų klaidos, kurios trukdo siekti rezultatų

Tai labai erzina, kai kiekvienam pakartojimui turi ieškoti svarmens visoje salėje. Išmėtyti svoriai ir hanteliai sudaro netvarkingos salės įvaizdį, taip pat tai gali būti pavojinga. Žmonės gali užkliūti ir taip susižeisti.

Nepalikit svorių, visur aplink.

Svarmenų pirkėjo gidas

Aš žiūriu į svorius, kaip į savo žaislus. Kai buvau dar vaikas, man pasakė sudėti žaislus i jų vietas. Taigi sudėkite viską, kaip priklauso, nes tai mano nauji žaislai.

naudojant svorius svorio

Aš suprantu, kad salė, tai vieta kur žmonės ateina ne tik sportuoti, bet ir bendrauti. Bet reikia įsitikinti, jog treniruotei skiri daugiausia dėmesio, o ne bendravimui.

Aš matau daug naujokų atliekant pratimą nesusikaupus ir kalbantis, kai tuo metu kas nors laukia kol jis nulips nuo treniruoklio. Taip pat atminkite, jog yra žmonių kuriuos galite trikdyti savo kalbomis ir išmušti juos iš vėžių.

naudojant svorius svorio pranajama nauda svorio metimui

Neįmanoma susikaupti treniruotėje, jei jūsų mintys yra kažkur naudojant svorius svorio. Radęs tokius naujokus aš jiems pasakau, jog trumpas pokalbis nieko blogo, bet nereikia į tai įsijausti, kad tai stabdytų jūsų treniruotę. Draugiškas pajuokavimas gerai, bet per daug bendravimo salėje, neprives prie gerų rezultatų.

To priežastis neužsukami svoriai. Svoris laisvai juda ir naudojant svorius svorio, taip yra prarandamas balansas. Kai esi naujokas ir atlieki pavyzdžiui štangos spaudimą, yra labai svarbu išlaikyti štangos balansą, nes pradėjus treniruotis raumenys gali būti nevienodai stiprūs, ir štanga gali nusvirti į šoną.

Tokiu naudojant svorius svorio svoriai pradės slysti i tą pusę kuri silpnesnė, taip nenutiks, jei naudosite užsukimus. Naudojant svorius svorio matęs daug dalykų salėje, bet naudojant svorius svorio manęs taip negąsdina, kaip svorio kėlimas ir visų svorių pamėtymas, vien dėl to, kad nenaudojami užsukimai.

Mažiausia ko jūs norite, tai statyti save į pavojingą padėtį. Užsukite svorį ir tada dirbkite, negalvodami, jog gali nukristi svoriai. Daugiau svorio, daugiau serijų, daugiau pakartojimų. Aš esu tas kuriam svarbiau kokybė, o ne kiekybė.

  • Pradedančiųjų klaidos, kurios trukdo siekti rezultatų
  • Numesti svorio epping
  • Prekybos centras internete | ar-salonas.lt
  • Thai Tornado Treniruotės metodai Lavinti raumenų jėgai naudojami izometrinis, izotoninis ar izokinetinis treniruočių metodai.
  • Svarmenų pirkėjo gidas
  • Kaip teisingai sportuoti su papildomu svoriu - DELFI FIT

Taip, aš taip pat mėgstu daug treniruotis, bet visada yra riba. Visi pradedantieji naudojant svorius svorio naudoti viso kūno treniruotes ir skirti daugiausia 5 serijas didžiausioms raumenų grupėms. Pakartojimų skaičius turėtų būti Poilsio laikas neturėtų viršyti 90 sekundžių. Labai gerai daryti 60 sekundžių poilsio pertraukėles naudojant svorius svorio serijų, bet iki to reiks padirbėti.

Galiausiai svoris ne visada turi didėti kiekvieną treniruotę.

prarasti riebalai, o ne svoris

Galbūt jus domina