Procentas kūno riebalų nuostolio tikslas

procentas kūno riebalų nuostolio tikslas

DGE dietos principas yra grindžiamas dideliu angliavandenių, mažu baltymų ir vidutiniu riebalų kiekiu. Pagal DGE dietą rekomenduojamas baltymų kiekis sudaro vos 0,8 g baltymų vienam kūno masės kilogramui. Ši dieta yra taikytina tiek nesportuojantiems ir sportu užsiimantiems žmonėms. Tokia dieta ypač tinka sunkų fizinį darbą dirbantiems ir aukštą energijos išeigą turintiems žmonėms.

DGE rekomenduojamą mityba taip pat gali taikyti tie, kas nesusiduria su svorio problemomis. Atsižvelgiant į prieš 30 ar 40 metų buvusį fizinį žmonių krūvį energijos poreikis buvo kur kas didesni, o šiuolaikinė mūsų visuomenė yra visiškai sugedusi.

Riebalų procentinės dalies nustatymas liniuote

Pastaraisiais dešimtmečiai mūsų energijos poreikis smarkiai sumažėjo, o maisto gausa ženkliai išaugo. DGE dietos rekomendacijos yra pasenusios ir nėra pritaikytos šiuolaikinei visuomenei, kadangi dideliu angliavandenių ir labai mažu baltymų kiekiu pagrįsta dieta aiškiai neatitinka šių dienų poreikių. Maisto pakaitalų dieta Šiuolaikinių ir modernių dietų pagrindą sudaro maisto pakaitalų dietos. Geriausiai jos yra žinomos iš televizijos reklamų, kur dažnai būna perdėtos pažadais ir greitais rezultatais.

Tokių maistinių preparatų sudėtis yra prižiūrima ir reguliuojama.

procentas kūno riebalų nuostolio tikslas vienos savaitės svorio metimo rezultatai

Jie yra gaminami miltelių pavidalu. Šiuo atveju keletas nedidelių valgymų būtų paskirstyta skystu maistinių medžiagų pavidalu visos dienos bėgyje. Maisto pakaitalų dieta yra labai patogi, greita ir jos lengva laikytis, tačiau leiskite mums atskleisti tamsiąją šios dietos pusę. Maisto pakaitalų dietų reklamos neretai žadą greitą svorio netekimą.

Endomorfas, ektomorfas, mezomorfas? Neieškok pasiteisinimų!

Tiesą sakant, šis tikslas iš dalies valgykite riebalų degintojus būti pasiektas, ypač dėl sumažėjusios mitybos. Tačiau šis skysčių nuostolis gana greitai kompensuojamas, todėl tariamą svorio sumažėjimą greitai pakeis sugrįžę kilogramai ir Jums teks nusivilti.

Būtent dėl šios priežasties laikykitės toliau nuo tokių dietų! Nepaisant to, ši dieta turi ir tam tikrų pranašumų.

procentas kūno riebalų nuostolio tikslas svorio konsultantas

Kario dieta yra tinkama tik laikinam taikymui. Pagrindinė šios dietos idėja yra laiko trūkumas, dėl kurio nėra galimybės tvarkingai laikytis sudaryto mitybos plano.

Rekomenduojama visos dienos eigoje nuolat užkandžiauti valgant vaisius, daržoves ir baltyminius maisto produktus, pavyzdžiui, kiaušinius ar pieno produktus, o produktų iš grūdų reikėtų vengti. Jeigu, užsiimdamas profesine veikla, žmogus daugiau laisvo laiko turi procentas kūno riebalų nuostolio tikslas vakare, tuo metu jam rekomenduojama valgyti jau įvairiapusiškesnį maistą, susidedantį iš baltymų, angliavandenių ir riebalų. Šiam valgymui jau nėra taikomi kiekio ar kaloringumo apribojimai.

Dienos eigoje maistas vartojamas tik mažais kiekiais, kad užtektų budrumui ir gerai smegenų veiklai palaikyti, todėl Kario dieta turi prasmės ir yra tinkama tiems žmonėms, kurių darbo diena dažnai būna ilga ir intensyvi.

Kario dietos trūkumas yra tas, kad, valgant daug skirtingo maisto, virškinamajam traktui tenka sunki našta, o tai gali sąlygoti pilvo pūtimą ir skausmus. Yra tikrai geresnių ir efektyvesnių dietų, kurios pasižymi subalansuotu maistinių medžiagų ir kalorijų balansu.

Derma nuomone lieknėjimo intensyvi priežiūra

Nepaisant to, Kario dieta, pavyzdžiui, vadovams ir sportininkam, dirbantiems intensyvų protinį darbą ir dienos metu turintiems mažai laisvo laiko, yra naudinga alternatyva procentas kūno riebalų nuostolio tikslas ir rekomenduojama su šiokiais tokiais apribojimais.

Maisto derinimas pagal Hay Maisto derinimas pagal William Howard Hay yra grindžiamas angliavandenių turinčio maisto atskirimu nuo baltymais praturtinto maisto.

Kūno riebalų kiekis | Greenfit

Maisto produktai yra skirstomi į tris grupes: praturtinti baltymais, praturtinti angliavandeniais ir neutralūs maisto produktai. Tiek baltymais, tiek ir angliavandeniais praturtintas maistas gali būti derinamas tik su maisto produktais iš neutralios grupės.

Iš būtinų riebalų formuojasi dalis ląstelių membranos, smegenų audinys, nervų apvalkalai, kaulų čiulpai, taip pat tai riebalai, kurie supa svarbiausius vidaus organus, taip juos apsaugodami. Mažesni nei būtinas riebalų kiekis sukels sveikatos ir organų veiklos sutrikimus. Net ir minimalios ribos siekimas gali būti pavojingas, tad fitneso atstovai minimalaus riebalų kiekio stengiasi laikytis tik varžybų periodu.

Maisto derinimui nėra taikomos jokios aiškios kalorijų normos, todėl nėra jokių taisyklių ir apribojimų, kuriais remiantis maisto produktai turėtų būti vartojami. Visos iki šios vyravusios maisto derinimo teorijos yra paneigtos. Dietos sėkmė ir rezultatas priklauso tik nuo to, kiek taisyklingai ir prasmingai bus pasirinktas maistinių procentas kūno riebalų nuostolio tikslas balansas, o ne nuo to, kad valgydami atskirsite angliavandenius nuo baltymų.

Nepaisant to, mokėjimas protingai elgtis su maistu turi pranašumų, tačiau maisto derinimas nėra veiksminga dietos forma ir todėl jos tikrai nerekomenduoju. Metabolinė dieta Metabolinės dietos principas mažai angliavandenių ir mažai riebalų turinčio maisto vartojimas. Metabolinė dieta išskiria treniruočių ir poilsio dienas, reguliuodama angliavandenių vartojimą atsižvelgiant į energijos poreikius.

Baltymų kiekis visada išlieka pastovus ir priklauso nuo individualių poreikių bei kūno masės. Treniruočių dienomis angliavandeniai vartojami ryte per pusryčius, prieš ir iš karto po treniruotės, tuo tarpu riebalų vartojimas yra apribotas.

Riebalų procentinės dalies nustatymas "pagal akis"

Ne treniruočių dienomis angliavandenių dalis maiste yra mažinama ir padidinamas riebalų santykis, tačiau dienos kalorijų norma išlieka nepakitusi. Metabolinė dieta žengia teisinga kryptimi, tačiau turi du esminius trūkumus. Minant dviratį energijos poreikis išauga, tad turi būti pakoreguotas ir angliavandenių vartojimas, kadangi medžiagų apykaita ir toliau sparčiai vyksta. Maistinių medžiagų pasiskirstymas treniruočių ir poilsio dienomis yra toks:.

Bet vėlgi, nesvarbu, jei turite 32 £ kūno riebalų prarasti ar 50 svarų prarasti.

Galbūt jus domina